• 21 wrzesnia sadny dzien Autor: ~NudziMiSie [46.169.145.*]
    To ostatni dzień w którym można się wysypać żeby środki zaksięgowały się 23 i można było z nich złożyć zapis na akcje dodatkowe. Wiec jestem bardzo ciekawy jaki poziom zakończy sesje. Z jednej strony stadko Ynwestorów którzy chcą sprzedać jak najdrożej żeby zapisać się na zapis dodatkowy a po drugiej stronie stadko Inwestorów którzy chcą odebrać akcje ale po jak najniższej cenie. Zobaczymy których jest więcej i komu szybciej pęknie guma w spodniach. Jedyne czego możemy być pewni to że będzie arcy ciekawie.
  • Re: 21 wrzesnia sadny dzien Autor: racjonalista0220 [81.190.109.*]
    Ci co mogli wejść w emisje i chcieli to zrobić kosztem swoich akcji zrobili to już dawno gdyż informacja o przedłużeniu zapisów poszła już po ostatnim możliwym dniu sprzedaży akcji żeby się zaksięgowała przed ostatnim pierwotnym dniem zapisów....
  • Re: 21 wrzesnia sadny dzien Autor: ~Mmm [89.64.16.*]
    Hej, jestem nowy w temacie. Czy nie mając wcześniej akcji też się mogę zapisać na dodatkowa emisję? Gdzie i jak to zrobic? Dzięki za pomoc koledzy
  • Re: 21 wrzesnia sadny dzien Autor: ~tomekw31 [185.46.213.*]
    no raczej że nie.
    To była akcja dla akcjonariuszy którzy na dany dzień posiadali akcje na swoim rachunku ...
  • Re: 21 wrzesnia sadny dzien Autor: ~polak [188.146.49.*]
    jestem ciekaw czy dzis jeszcze odpala a czas sie juz prawie skonczył
  • Re: 21 wrzesnia sadny dzien Autor: racjonalista0220 [94.254.169.*]
    Odpala po przydziale myśle ze zależy im żeby samemu jak najwiecej skupić ale mogę się mylić
  • Re: 21 wrzesnia sadny dzien Autor: ~bubuzubu [37.47.61.*]
    Obstawiam trochę spokoju, a pewnie zacznie się dziać bliżej wprowadzenia praw do akcji do obrotu. Lepiej JWA obserwujcie teraz, bo tam jest ta sama ekipa w RN i zarządzie, a emisja do uplasowania po 40 groszy, a nie po 30 jak tutaj, tylko kurs jest nawet nie w połowie drogi do CWA. Jeszcze.