• Czy na 0,21 jest ukryciak??? Autor: ~Wsciekly [80.238.124.*]
    Kto chce nas opuścić??? Min wartośc zlecenia wuj 5000
  • Re: Czy na 0,21 jest ukryciak??? Autor: ~witam [5.173.200.*]
    a AT wynika ze fajnie było by ten tydzień zakonczyc na 21gr. wiec albo to ten sam co wcześniej, stara się wysypać z tego 1% (mysle ze już 1/4 zrzucil z tego co miał, w tym roku.), albo animator rynku myśli podobnie jak ja. :)
  • Re: Czy na 0,21 jest ukryciak??? Autor: ~Wsciekly [80.238.124.*]
    Z 1%?
  • Re: Czy na 0,21 jest ukryciak??? Autor: ~Wsciekly [80.238.124.*]
    Pytam kiedy to ruszy jak inne comeco czy mobi????
  • Re: Czy na 0,21 jest ukryciak??? Autor: ~Frank [109.201.137.*]
    Ruszy myśle ze niebawem kwestia dni rynek szuka stojaków takich jak ipo tu problem jest taki ze jest mało akcji i ruch powinien zainicjować ktoś z pakietem kwita żeby dać płynność inni się podłącza teraz moment na zebranie takich mrożonek
  • Re: Czy na 0,21 jest ukryciak??? Autor: ~witam [5.173.168.*]
    1% udzialow tj. ok. 90K. od czasu do czasu w ostatnim roku pojawialo się takie zlecenie sprzedazy, jednak nie na tyle długo aby zainteresowani się przekonali. jak obserwuje rynek to uważam ze raczej już nie ma takiego kto moglby taka sila swobodnie dysponować. ale bezpiecznie tutaj jednak jest zalozyc ze z czyms takim może się w ataku spotkać. :)
  • Re: Czy na 0,21 jest ukryciak??? Autor: ~adm [5.184.54.*]
    90 k kwita to niewiele a jak ktos powaznie bedzie chcial zebrac i wyjechac to lyknie to lewa dziurka od nosa ,jesli jest ukryciak to ja sie ciesze mam niewiele akcji ale jak ruszy to dokupie ostatnio NC wraca do lask i jazdy sa piekne comeco czy mms 500%
    tutaj po konsoli zawsze wybijalo
    https://stooq.pl/q/?s=iod&c=5y&t=l&a=lg&b=0
    80 gr 2015 i 2017 zwracam uwage na obroty nigdy nie bylo takich jak rok temu ......to mnie zastanawia bo mozna oddac po wzroscie 100-200 % a potem ze zdumieniem odkryc ze papier jest na kilku zylach....ja tak mialem na virtual .....

    pozdrawiam holderow:)
  • Re: Czy na 0,21 jest ukryciak??? Autor: ~Lamartina [209.58.183.*]
    Pamietam ta akcje wyglądało na przeparkowanie po 35-40 gr tylko na ostatnim walnym byli wszyscy posiadacze nie tak dawno ujawnił się nowy duży inwestor w ipo po co? Brał pakiet po 20 grochow nie sadze ze chce stracić zasadnicze pytanie to paliwo pod wzrosty zortrax okej ale czy ich biznes nie wymaga innego spojrzenia?moze nowe obszary nie inwestycje a może nowe technologie???
  • Re: Czy na 0,21 jest ukryciak??? Autor: ~adm [5.184.54.*]
    https://mojeinwestycje.interia.pl/gie/notgpw/full/zlec_all?sp=7285&zl=V

    tu nie ma akcji na podazy......
  • Re: Czy na 0,21 jest ukryciak??? Autor: ~Xxxyyyyuuu [88.208.39.*]
    50000 i naprawdę jest krzaczor pytanie kto wyłazi
[x]
IPODS 0,00% 0,30 2020-05-27 14:21:23
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.