• Wyniki 1Q2019 Autor: ~eneja [37.30.16.*]
    Zysk 6 tys zł!
    Tak, 6 tys, hehe
    masakra!

  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~RadzioPieknie [37.47.44.*]
    Świetny wynik ,
    Jest okres w którym spółka nie zarabia , zyski sezonowe ,
    Nie doszło do wygenerowania straty gdzie w ubiegłym porównywalnym okresie było prawie milon złotych .
    Trzeba wiedzieć kiedy zarabia spółka i umieć czytać raporty
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~Jason [188.146.56.*]
    Zysk zbliżony do faktycznej generacji gotówki (EBITDA) to już 2,3 miliona złotych, wiec całkiem dobra kasa. Przepływy operacyjne imponujące. Znosząc efekt zmian na kapitale obrotowym prawie 4 miliony zlotych. Po segmentach electro&tech słabo, koszty ciąża a przychody nie rosną. Bardzo dobrze systemy rurowe, jak na kwartał poza sezonem. Zapowiada się dobry rok
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~Rura [37.248.6.*]
    Jaśki zauważył ktoś że przeszli na inny standard rachunkowości wobec czego pozmieniały się liczby i wskaźniki !!!
    co za dno to forum
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~felipe [86.63.65.*]
    Napisał ekspert siedząc w fotelu.
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~Jason [188.146.56.*]
    i masz nowe standardy zastosowane również retrospektywnie dla zachowania porównywalności wyników Spółka przekazywała wcześniej informacje, ze będzie miało to marginalny wpływ na wyniki finansowe.
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~felipe [86.63.65.*]
    to kiedy dzida na 1,80 zł?
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~RadzioRestrukturyzac [37.47.32.*]
    Kiedy ,
    Kiedy ,
    Wybije sie z obecnej konsolidacji w górę
  • Re: Wyniki 1Q2019 - dla tych, co twierdzą, że jest źle - Autor: ~Pinuchno [5.173.181.*]
    - otóż wygląda na to, że nie jest. Podaję jedynie link do miarodajnego źródła, aby nikt mnie o naganieanie itp. nie posądzał:
    https://www.parkiet.com/Przemysl/305109929-Radpol-poprawil-rentownosc.html

    Każdy oceni powyższe według własnej miary.

    Pozdrawiam
  • Re: Wyniki 1Q2019 - dla tych, co twierdzą, że jest źle - Autor: ~jason [188.146.56.*]
    Ładnie panowie z parkietu napisali, a raczej przepisali ze sprawozdania finansowego :) Nie ma to jak wartość dodana ekspertów. Dobrze, ze tekst nie wymagał abonamentu żeby go przeczytać.
  • Re: Wyniki 1Q2019 - dla tych, co twierdzą, że jest źle - Autor: ~RadzioRestrukturyzac [37.47.33.*]
    Restrukturyzacja przyniosła wyniki ,
    Sprzedaż Wirbetu jeżeli do niej dojdzie obniży zadłużenie i zwiększy środki obrotowe
    Od strony technicznej/wykres spółka z długo terminowego trendu spadkowego przechodzi powoli w długoterminowy trend wzrostowy
    Jeżeli nie dojdzie do załamania rynku , trzeba uzbroić sie w cierpliwość i myśle ze w przeciągu 2-3 lat idzie wyrwać i 200% od obecnej wyceny
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~Life [89.64.36.*]
    Co ty wiesz o zabijaniu hehe.... Sprzedaj co posiadasz i nie zawracaj głowy. Papier powinien przejść w mocne ręce.
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~felipe [86.63.65.*]
    2,5 zł do końca roku
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~RadzioRestrukturyzac [5.172.234.*]
    do dwóch tygodni powinien być znana sytuacja z Wirbetem ,
    myślę że do tego czasu mamy boczniaka ,
    sprzedaż wirbetu za godziwe pieniądze da paliwo do wzrostu
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~jason [89.64.31.*]
    Na takim rynku, gdzie OFE i TFI sypie akcjami nie ma szans na wzrosty. Mocne ręce i tak trzymają kurs, bo WIG leci na łeb na szyje, a tu nikt nie sypie akcjami poza niewielkimi transakcjami. Poniżej wykres dobitnie pokazuje wspomniane zjawisko

    https://stooq.pl/q/?s=wig&d=20190517&c=1m&t=c&a=lg&b=0&r=rdl

    Wyceny na rynku znowu zaczynaja być śmiesznie tanie w Polsce jak po masowej wyprzedaży akcji po aferze z Altusem, Trigonem i Quercusem w czerwcu. Może być jeszcze niżej - taki październik nie jednemu z kasa w portfelu poza rynkiem się marzy na wejście
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~Restrukturyzaror [37.47.7.*]
    Zostało kilka dni do zakończenia negocjacji o sprzedaży Wirbetu ,
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~Restrukturtzacj [37.47.33.*]
    Dziś 27 , czas do zakończenia negocjacji sie konczy ,
    Szkoda by było gdyby się nie udało sprzedać
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~jason [172.58.91.*]
    A ktoś przerzuca akcje cały czas :) dla mnie prawdopodobne info 31 maja, ze do końca 31 czerwca dają czas. Niech się leszcze i słabe ręce z TFI wysprzedają z papieru. Tylko wtedy kurs się będzie dźwigać do góry. Teraz pewnie większość TFI, która nie sprzedała w odpowiednim czasie czeka żeby to wywalić. Mądre rączki, to widza i biorą po dobrej cenie w rynku przy komunikatach giełdowych jak pojawia się płynność i poza rynkiem jak są umorzenia w funduszach i potrzeba kasy na cito :)
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~felipe [86.63.65.*]
    http://www.radpol.eu/pl/aktualnosci/2019-05-27/radpol-s-a-z-nominacja-do-tytana-2019

    oczywiście biorąc poprawkę na tego typu konkursy...to zawsze coś...
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~RadekRestrukturyzacj [31.0.123.*]
    Wiem, powtarzam się ale ta spółka ma potencjał wzrostu kilkaset %
    Wielokrotnie pisałem dlaczego tak uważam,
    Tu trzeba spokojnie czekać
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~jason [172.58.91.*]
    Z tym produktem powracają na ścieżkę innowacyjnej spółki, gdzie produktowo wyróżniają się na tle rynku i mogą dyktować ceny. Oby takich produktów spółka rozwijała więcej, to i marże spółki się znacząco poprawią. Nie wspominając już o efekcie dekonsolidacji Wirbetu, którego marza ebitda oscyluje w okolicach 0-1% mocno zaniżając rentowność całej grupy
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~felipe [86.63.65.*]
    lecimy na 1,25 ?
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~RqdzioRestruktor [37.47.41.*]
    Niby po co mamy tam lecieć ?
    Idziemy bokiem ,
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~RadzioRestruktor [37.47.40.*]
    No to się nie dogadali ,
    z jednej strony szkoda z drugiej jak za darmo mieli oddać to jeszcze gorzej ....
    Rynek przyjmie informacje z rozczarowaniem wiec bedzie pewnie tąpnięcie kursu ....... ale w dłuższej perspektywie bez znaczenia ,
    ...... trend wzrostowy bedzie utrzymany
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~Tyran [31.0.67.*]
    Zawiesić wirbet, teren sprzedać deweloperom.
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~Dlugoterminowy [78.11.220.*]
    Zdaje sie ze ten teren to nic atrakcyjegi
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~jason [89.64.10.*]
    W mojej ocenie to:
    1. Kupujący nie chciał dać zapłacić tyle ile wynosi wartość bilansowa spółki. Z tego co się orientuje, to po odpisach ok. 12-15 milionów (pytanie jak zapasy wyceniać spółki)
    2. Spółka chciała więcej niż wynosi wartość na bilansie spółki, a sytuacja płynnościowa w spółce nie zmuszała do sprzedaży po każdej zaoferowanej cenie i możemy spodziewać się kolejnej próby sprzedaży w niedługim okresie
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~Długoterminowy [78.11.220.*]
    Dobrze tu jeszcze jestes. Dobrze poczytać mądrych opinii.
    Wydaje mi sie ze sporo tu sie pojawilo chetnych na szybki zysk. A tu klapa. I czsami jakis ględzioły pojawiają sie na forum.
    Wg mnie ktos po prostu zarobil na tym ze radek to kiedys kupil i zostal z problemem. Wg mbie to jest zródlo wszystkich problemów płynnosciowych.
    Wg mnie to najwazniejsze zeby to wogóle sprzedali.
    Obys mial racje ze czekają na lepsze oferty. Koninktura ni trwa wiecznie.
    Osobiscie, zakladalem ze w tym momencie bedziemy juz pow 1.8
    Nawet tego znów dokupilem usredniajac w dól straty
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~RadzioRestrukturyzao [37.47.42.*]
    AGIO tfi. PRZEKROczyl 5%
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~Długoteterminowy [78.11.220.*]
    No i ok. Pytanie kgo oddał.
    Ale tzn ze ktoś skupił
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~Ccv [37.248.209.*]
    No cóż, jedni sprzedawali pi 1 zł drudzy kupowali. Fundusz ten ma łebskich ludzi, więc wiedzieli co robią.
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~jason [188.146.24.*]
    Zagranie intencyjne. Byli pod progiem 5% i transakcja z 31 maja na niecałe 10 tysięcy sztuk akcji przekroczyli 5%. Transakcja w dniu wygaśnięcia listu intencyjnego na sprzedaż Wirbetu :)
  • Re: Wyniki 1Q2019 Autor: ~Cd [37.248.211.*]
    Ok, tylko wiemy o ostatnich pozycjach. A ile skupili to tylko fundusz wie. Chociaż jak ktoś obserwował kurs przez ostatni rok to wie, że akcje były podkupowane przez zamożniejszych.
[x]
RADPOL 0,00% 1,37 2019-11-21 10:26:58
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.