• Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~panrynek_pl [89.67.226.*]
    Polecam zapoznać się z komentarzami pod ostatnim postem InPostu na facebooku, gdzie firma zamieściła post o zmianie Poleconego InPost na Paczkę InPost. Podpowiem: właściwie wszystkie reakcje pozytywne albo bardzo pozytywne. A jak wiadomo, to opinia i zadowolenie ludzi decyduje o sile i rozwoju InPostu.
  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~aneta [89.71.162.*]
    Zamówiłam paczkę do paczkomatu koło mojego domu, kurier zostawił ją zupełnie w innym miejscu niż miał na zleceniu. Z centralą główną nie idzie się dogadać, za każdym razem rozmawiam z kimś innym i otrzymuję inną informację. Zapewniono mnie, ze jeszcze tego samego dnia paczka do mnie dotrze. Niestety, po ponad dobie nadal paczki nie ma. Z oddziałem w Gdańsku kontaktu nie ma, dziewczyna na słuchawce siedzi i rozłącza wszystkie połączenia przychodzące. Po 2 dniach i chyba 20 próbach udało mi się dodzwonić, kobieta wmawia mi, że adres, pod który dostarczono przesyłkę jest prawidłowy (mam przed oczami zamówienie z zupełnie innym i mogę to szybko udowodnić).  Po dwóch dniach paczka jest odebrana przez kuriera z błędnego paczkomatu i zamiast dostarczyć ją do mnie, zabiera ją z powrotem na sortownię, żeby przekazać innemu kurierowi, który ma ją przywieść do mnie. BURDEL, KŁAMCY I OSZUŚCI!!!!!!!!!!
  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~Tomek [5.173.145.*]
    Ogarnij się chłopie.
    Jeśli to nie jego rejon to nie będzie wiózł ci paczkę.
    Było trzeba samemu dupę w sądzić w swojego grata i ją odebrać z błędnego paczkomatu.
    Błędów nie popełnia ten co nic nie robi , pewnie ty.
  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~Jan [94.254.134.*]
    Ludzie dajcie sobie spokój z InPost dwa razy w życiu skorzystałem z ich usług. Pierwsza paczka zaginęła (1000zl) druga dostarczona do oddziału oddalonego o 300 km niby pomyłka dziś sprawdzam status jest w moim mieście w paczkomacue ale nie dostałem sms z kodem , dzwonię do nich a oni mi że kurier się pomylił i nadal taki status nie włożył do paczkomatu bo nie było miejsca i paczki nie mam
  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~jan [89.231.96.*]
    inpost - dziadowo jakich mało. jest coraz gorzej. Kolejny raz opóźnienie. Tym razem w piątek rano paczka przekazana do umieszczenia w paczkomacie i w sobotę w info mówią że informacje będą w poniedziałek. Czy sama paczka - tego nie wiedzą. Paczka jest w posiadaniu kuriera bo do magazynu nie wróciła. Poprzednim razem nie dostałem informacji że paczka jest do odbioru. Po telefonie do info okazało się że paczkę mam odebrać w jakiejś budzie (pawilonie - kiedyś), a jeszcze wcześniej kilkakrotnie odbierałem przesyłkę z samochodu lub w zupełnie innym paczkomacie niż wybrałem. Widać że firma nie daje sobie rady z ilością klientów. Szefowie inpostu - pora na jakieś radykalne zmiany. Na razie polecam "paczka w Ruchu" - na razie się nie zawiodłem.

  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~cedr [77.65.87.*]
    ja korzystam co dziennie,do tej pory nigdy problemu
    dwa razy z uwagi na gabaryty i taniej trochę z DHL-tam pokazali klasę dopłata że niby nie takie opakowanie,kurier jak wściekły pies ...nie kazał naklejać listu,po czym także dopłata za wypisanie listu---masakra
    nie narzekam na in-post i dpd.Fajna obsługa,cenowo ok
  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~Jan [89.231.96.*]
    Info o paczce w paczkomacie w niedziele wieczorem
  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~Zawiefziony [155.133.78.*]
    Popieram
    InPost to dziadostwo kurier pisze SMS 'proszę zadzwonić w sprawie odbioru paczki. Czekam' od kiedy to odbiorcą ma dzwonić? Ale pal sześć zadzwonilem okazuje się ze ma problem z samochodem ok dwa dni mija a paczki brak wkurxony dzwonie do nich a oni ze kurier odesłał paczkę z powodu błędnego adresu hamstwo i dziadostwo nawet próby doręczenia nie było
  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~haha [89.230.214.*]
    kto to jeszcze korzysta z paczkomatów i inpostu po tym jak brzoska potraktował drobnych ?? :o
  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~Slawek [188.146.238.*]
    Mnie paczkę zniszczyli i pieniędzy w całości przez trzy miesiące nie odzyskałem dziadostwo firma najgorsza na rynku. Nie korzystacie z niej.
  • Weekend w InPost trwa 84 godziny Autor: ~Piotr [77.252.62.*]
    Weekend w InPost rozpoczyna się rano w piątek, a kończy w poniedziałek wieczorem (84 godziny, 3,5 doby).
    Paczka włożona (nie nadana) do paczkomatu w piątek ok. godz. 15 leży w nim do poniedziałku rano. Gdy rano kurier zabierze ją do oddziału InPost, to zostanie uznana na nadaną wieczorem, gdy zostanie wysłana do docelowego oddziału InPost. Taką informację otrzymuje odbiorca sądząc, że nadawca go okłamał, bo włożył paczkę w poniedziałek wieczorem, zamiast (jak poinformował) w piątek po południu.
    Dawniej InPost odbierał i dowoził paczki do paczkomatów dwa razy dziennie, lecz obecnie tylko rano.
  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~beata [37.228.254.*]
    Oto w jakim stanie została mi dostarczona paczka poprzez In Post. Reklamacja nie została uwzględniona. Chyba pracownicy potrzebują okularów skoro według nich wszystko jest w porządku.



  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~Irek [5.173.145.*]
    Kurier też nie musi do ciebie dzwonić słomiarzu
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [89.64.21.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~Anetka [83.8.228.*]
    Ta firma ma brak kompetencji i tyle w temacie
  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~Mania [31.60.37.*]
    Dziś pan kurier miał mi dostarczyć paczke a ponieważ nie mam dzwonka a mieszkam w domku wielo rodzinnym prosiłam o telefon gdy będzie dojeżdzał lecz pan kurier leniwiec zamiast zadzwonić to stanoł koło bramki i pojechał wpisując ze nie zastał nikogo w domu po telefonie na infolinie pan kurier sie zjawił o godzinie 20.45 w dodatku pochodzienia ukraińskiego który nie umiał sie dogadać ze mną .
  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~Piotr [5.173.145.*]
    Hahaha czy ty jesteś normalna?
    Kurier to twoja osobista sekretarka? Sobie dzwonek zamontuj kurier nie ma obowiązku do ciebie dzwonić
  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~Marco465 [5.60.142.*]
    Frmy nie polecam. Brak profesjonalizmu, zero komunikacji z kurierem. Konsultanci de facto nic nie mogą w wyjaśnieniu nieterminowej dostawy. Paczka miała być dostarczona w piątek 28 września do g 17.00 . Rozmowy z konsultantami bezproduktywne,można oczekiwać na solenne zapewnienia, że kurier dostarczy paczkę nawet do g 20.00.. Próby telefonicznej rozmowy z kurierem niemożliwe o stanie realizacji dostawy Czas wyczekiwanie na dostawę 8-17, a następnie do 20.00 bezproduktywnie stracony czas. Następna próba dostarczenia w poniedziałek, pewnie od 8-17 ale także bez gwarancji. Żadnej odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie paczki, podejrzewam że złożona reklamacja także nic nie wniesie do kuriozalnej sytuacji, Klient jest skazany jednak na kaprys kuriera, a nie jego profesjonalizm, wystarczył telefon że paczka będzie dostarczona w innym terminie
  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~Przesyłka [157.25.244.*]
    Inpost? Właśnie z nimi walczę. Zgubili przesyłkę. Ostatni raz.
  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~Obserwator [82.135.12.*]
    Hahaha....ciekawe te posty:)
    Do tej pory odbiór 100% udany, terminowy....jestem zachwycony.
    W sobotę 1 raz nadałem, zobaczymy.

    100x wolę ich niż PP
  • Re: Paczka InPost - opinie klientów nie polecam Autor: ~aga [37.47.39.*]

    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówione paczki dotarty do paczkomatu, który okazał się uszkodzony. Bardzo dużo klientów zgłaszało uszkodzenie od czwartku21.01.2021r., przy mnie, w czwartek wieczorem, Pan bardzo długo rozmawiał z pracownikami infolinii. Bardzo dużo ludzi przyjeżdżało po odbiór i odjeżdżało z niczym (niektórzy już po raz kolejny). Ja również zadzwoniłam, ponieważ powiedziano temu Panu, że każdy musi indywidualnie zgłaszać problem odnośnie przedłużenia czasu na odbiór paczek. Zapewniono mnie, że paczki nie wrócą do nadawcy i otrzymam smsa o przedłużeniu terminu odbioru. Na drugi dzień rano (w piątek) otrzymałam smsa, że jeżeli nie odbiorę paczki do godz. 11:30 to zostanie zwrócona do nadawcy!!! Zadzwoniłam natychmiast, Pan na infolinii wyjaśnił, że takie smsy wysyłane są "z automatu" i że moje paczki będą umieszczone bądź w tym samym paczkomacie po jego naprawieniu bądź w innym najbliższym, ale żadna paczka nie wróci do nadawcy. Dziś, w sobotę, postanowiłam zadzwonić po raz trzeci i upewnić się, że Inpost już działa w prawie moich paczek. Pani na infolinii powiedziała, że jedna paczka wraca do nadawcy i na tym etapie już nic nie może zrobić, musze zapłacić i zamówić przesyłkę raz jeszcze. A ponadto powiedziała, że moje wcześniejsze rozmowy dotyczyły innych przesyłek, bo podałam inny kod odbioru! A prawda jest taka, że rzeczywiście, w piątek, podałam błędny, ale Pan poprosił o właściwy, co uczyniłam. Zapewnił mnie, że do końca dnia skontaktuje się ze mną ktoś w prawie przesyłek i że nie wrócą do nadawcy. A rozmowa i tak została przyporządkowana do błędnej przesyłki!!! Niestety, nie są godni zaufania, już nie będę korzystać z ich usług. Odpowiedzialność poniosłam ja, Inpost "już nic nie może zrobić". Tak naprawdę to już ich trzecia u mnie "wpadka" , wcześniejsze darowywałam. Wybiorę inną formę przesyłek, nie mam ochoty marnować czasu i nerwów na Inpost. I wcale ich usługa nie jest już "po drodze i pod ręką", bo postawienie paczkomatu na każdym rogu bez właściwej i rzetelnej usługi nie jest mistrzostwem. U nich więcej znaczy niestety mniej.
    ZaletyNie polecam, już brak zalet. Cena nie czyni cuda - paczki bardzo często nie dochodzą.
    WadyPracownicy na infolinii bardzo mili, ale z rozmów z nimi nic nie wynika, co równa się brakowi kompetencji. A nie chodzi tylko o miłe pogaduszki, tylko o załatwienie sprawy. Brak organizacji, bałagan, brak rozwiązań (prawdopodobnie wynikający z braku chęci) do wzięcia odpowiedzialności za niewywiązanie się z umowy.
  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~Nina [178.43.250.*]
    Nadawałam paczkę dla osoby, która zamówiła ode mnie książkę przez Allegro.
    Przesyłka nie zostala wyjęta z paczkomatu przez kuriera. Znalazła ją przypadkowa osoba, wraz z rzeczami zamówionymi przez nią i zostawionymi w tej samej skrytce.
    Na szczęście odzyskałam paczkę dzięki uczciwemu znalazcy, jednak to, co przeszlam z firma InPost, jest zbiorem najgorszych możliwych praktyk obsługi klienta.
    Po pierwsze, brak jakichkolwiek przeprosin lub empatii w związku z zaistniałą sytuacją.
    Po drugie, linia telefoniczna prawie cały czas zajęta z komunikatem o „wyjątkowo długiej kolejce osób oczekujacych”. Zawsze.
    Po trzecie, gdy wreszcie opisałam dokładnie sytuację mailowo, otrzymalam odpowiedz o czasie na formalne rozpatrzenie reklamacji: 30 dni (sic!). W sytuacji, gdzie etykieta wysyłkowa nie zadziała drugi raz, a osoba zamawiająca czeka na nadanie przesyłki ode mnie w 24 godziny.
    Dzwonilam do skutku, wreszcie otrzymałam wyraźne zalecenie od agenta, aby zakupic nowa etykietę na mój koszt, ktory z pewnoscia zostanie mi zwrócony w drodze reklamacji. Upewniłam się co do tego kroku także na piśmie, tak zatem zrobiłam.
    Zaktualizowałam też moje zgłoszenie reklamacyjne. Po 2 tygodniach dalszego oczekiwania, otrzymałam kuriozalną odpowiedź od kompletnie nowej osoby, ze „moja przesyłka oryginalnie byla zakupiona przez „Płatnika” (jak rozumiem, Allegro) i to do niego mam zgłaszać roszczenie zwrotu”.
    W jaki sposob ma to zwiazek z sytuacja zakupu nowej etykiety bezposrednio przeze mnie za prywatne środki? Jak ta odpowiedź ma się do zaleceń poprzednich osób będących ze mną w kontakcie mailowym i telefonicznym? Dodam, że każdy pojedynczy kontakt był ze strony innej osoby z inpost. Po raz kolejny - niewyobrażalna zbieranina najgorszych praktyk w obsłudze klienta. Nikomu nie życzę przechodzenia przez jakiekolwiek reklamacje. 
    Obecnie zgłosiłam odwołanie, otrzymałam suchą odpowiedź o 30 dniach na jego rozpatrzenie. 
    Wypadki zdarzaja sie kazdemu. Ale należy mieć na nie rozwiązania przyjazne klientowi.

  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~byłypracownik [89.64.32.*]
    czas dostawy na najgorszym poziomie gwarantowane 2 dni a paczka dostarczano przez 5 dni, obsługi klienta i reklamcji w tej firmie wogóle nie istnieje w mniemaniu firmy jest ale to porażka jakie tam osoby się zajmują nie douczone, nie znające przepisów prawa i nie kompetentne, a ta firma to żeby nie będąc wulgarnym a do tego miejsca tylko takie słowa pasują to nic nie umiejące osoby przykład: pracowałem kiedyś w tej firmie rzucają paczkami nie zważając czy coś cennego jest w środku, zgłaszałem to przełożonym to oni mają to gdzieś co się dzieje z paczkami tylko usłyszałem jak się nie podoba to się zwolnij, nie szanują ludzi a tym bardziej paczek im powieżonym mają gdzieś co się dzieje z paczką a logistyka to tylko na papierze bo w rzeczywistości to osoby które nigdy nie powinni tam pracować nie douczone i nie wiedzą gdzie paczka ma trafić, jak chcecie mieć całą paczkę a nie uszkodzona wybierzcie innych operatorów a nie firmę InPost która to ma wszystko w czterech literach co się dzieję z paczkami i jak się zachowują kurierzy odbierają przesyłki kiedy im się będzie to podobać a szefostwo wogóle nie reaguje dając przyzwolenie na takie zachowanie względem paczek które są rzucane po sorowniach jakby to była piłka i z zachowaniem kurierów którzy ładują paczki na samochody rzucając nimi omijajcie tę firmę największym łukiem a zarobki w tej firmie to masakra 1700 przy pracy przez cztery lata nie zważają na ludzi tylko widzą własne ego 
  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~Sokrates [37.47.151.*]
    Przykro mi to czytać bo musi mieć Pan cholernego pecha. Dla mnie inpost to najlepsze co może być. Reklamacje działają bardzo dobrze. Wszystko zawsze przed czasem. O zarobkach nic niewiem ale pewnie tak jak wszędzie szału nie ma.
  • Re: Paczka InPost - opinie klientów Autor: ~011 [79.163.177.*]
    to już gowxxxa poczta. Kurierzy dostarczają jak chcą i kiedy chcą. Przykład Gorzowa Wlkp.
[x]
INPOST 0,00% 10,87 2017-05-24 16:47:05
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.