• FL Technics otwiera stację Maintenance trzecia linia w Gruzji Autor: ~dovado [94.254.145.*]
    FL Technics, globalny dostawca usług one-stop-shop obsługi technicznej, napraw i remontów, ma przyjemność ogłosić otwarcie nowej stacji obsługi liniowej na międzynarodowe lotnisko w Batumi (BUS). 
    Nowa stacja utrzymanie linii jest przystosowany do obsługi najpopularniejszych samolotów Airbus A320 i Boeing 737NG .
    "Silna obecność na lotniskach Gruzji stawia nas w znakomitej pozycji, aby służyć klientom najważniejsze FL Technics 'z krajów sąsiednich, jak również przewoźników z Bliskiego Wschodu, które wykazują coraz większe zainteresowanie w kraju do łączenia tras. 
    FL Technics ma obecnie 25 stacji obsługi liniowej na całym świecie. kliknij  FL Technics otwiera stację Maintenance trzecia linia w Gruzji  
  • Re: FL Technics otwiera stację Maintenance trzecia linia w Gruzji Autor: ~TTS [31.0.44.*]
    O, widzę że odkupiles
  • Re: FL Technics otwiera stację Maintenance trzecia linia w Gruzji Autor: ~dovado [94.254.145.*]
    Odkupiłem bo raport za tydzień a raport będzie dobry , a patrząc przyszłościowo przeglądnąłem trochę artykułów i wygląda na to że Avia moźe wypłacić wysoką dywidendę bo kasa na flotę ma zapewnić HNCA a Avia ma tylko leasingować a oprócz leasingowania będzie mogła jeszcze pośredniczyć w sprzedaży samolotów wymienianych na nowe w Aeroflocie jak było to w tym roku . A poniewaz protokół został podpisany w Chinach to wygląda że Aeroflota traktuje to poważnie .

    Protokół został podpisany na początku grudnia, stolicy chińskiej prowincji Henan - Zhengzhou. Niniejszym strony potwierdziły podstawowe warunki współpracy:
    Henan Civil Aviation Development and Investment Company ( "HNCA) zapewni finansowanie chińskich banków zakup szesnastu samolotów , które AviaAM Leasing finansowy Chiny wydzierżawi - Aeroflot Russian Airlines.
    Wyglądałoby z tego że AVIA NIE POTRZEBUJE GOTÓWKI I WYPŁACI WYSOKĄ DYWIDENDĘ

    link
    Oprocz tego wg mnie mamy koniec fali 4 które sygnalizuje tworząca się litera " W " a prowadząc linię po dołkach z połowy roku odbiliśmy dzisiaj do tej średnioterminowej lini trendu i nie ma miejsca na spadki , chyba że doszłoby do zmiany trendu.
  • Re: FL Technics otwiera stację Maintenance trzecia linia w Gruzji Autor: ~greg [37.47.171.*]
    Witam wodza,przywracasz nam wiare w spółke i pisz jak najwięcej

  • Re: FL Technics otwiera stację Maintenance trzecia linia w Gruzji Autor: ~dovado [94.254.145.*]
    Jak wszyscy traca nadzieję to dobrze wróży kursowi , który oczywiście zależy od dobrych wyników spółki a nie od moich wypocin .
  • Re: FL Technics otwiera stację Maintenance trzecia linia w Gruzji Autor: ~akcjonariusz [37.47.111.*]
    Myślę że to ostatnia chwila przed wynikami żeby sie załapac , nawet obrót dzisiaj lepszy niż na Mirbudzie. Cena dobra to trochę
    dobrałem zobaczymy .
     
  • Re: FL Technics otwiera stację Maintenance trzecia linia w Gruzji Autor: ~swój [89.174.235.*]
    Też dołączam do Was .Jak zawsze przed wynikam kurs stoi .Dovado mogłbyś orientacyjnie podać ile Avia może zarobić na leasingu tych samolotów do Aerofloty.
  • Re: FL Technics otwiera stację Maintenance trzecia linia w Gruzji Autor: ~dovado [94.254.145.*]
    Mamy kilka wzmianek prezesa że na leasingu jest marża 12 % . Również w artykule http://www.aircraftleasing.ie/news/Chinese%20Leasing/
    Napęd przez chińskich banki i innych inwestorów którzy stawiaja duże pieniądze na firmy leasingowe nie dziwi, ponieważ leasing samolotu może być o wiele bardziej opłacalne niż samo posiadanie lini lotniczej . Bloomberg mówi marże operacyjne w AerCap Holdings, największy leasingodawca na świecie, uśrednione wynoszą 34% w ciągu ostatnich trzech lat."
    więc możemy przyjąć 11,5 % marżę roczną . Chińczycy pożyczją Amerykanom miliardy a oprecentowanie amerykańskich obligacji 2,45% .Więc możemy przyjąć 11,5% minus 2,5 % zostaje 9% to byłyby przychody z leasingu . Napewno trzeba odjąc 4% na utrzymanie i konserwacja tej floty i zostaje 5% razy 800 mln USD daje nam 40 mln USD ponieważ Avia ma 51% to połowa z tego dla Avii zostaje 20 mln USD
    To 20 mln USD na 4 Q , to kwartalnie mamy 5mln USD a to daje 20 mln PLN dodatkowego zysku co kwartał .

  • Re: FL Technics otwiera stację Maintenance trzecia linia w Gruzji Autor: ~seba [5.172.255.*]
    Henan Civil Aviation Development and Investment Company ( "HNCA) zapewni finansowanie chińskich banków zakup szesnastu samolotów , które AviaAM Leasing finansowy Chiny wydzierżawi - Aeroflot Russian Airlines.
    Ja to rozumiem tak HNCA zapewni finansowanie i poniesie koszt kredytu liczmy 3,5 % Avia zapewni obsługę techniczna i naprawy poniesie koszt 3,5% i zostaje rzeczywiście na czysto 5% dla Avia Chiny i tu sie zgadzam że Aviaam ma 51 % udział więć zysk wychodzi 80 mln PLN rocznie . Pozdrawiam .
  • Re: FL Technics otwiera stację Maintenance trzecia linia w Gruzji Autor: ~prezes [89.70.170.*]
    Idąć dalej jeśli jesteśmy przy początku piątej fali, koniec jej należy spodziewać się w okolicy 7.8-7.9?
  • Re: FL Technics otwiera stację Maintenance trzecia linia w Gruzji Autor: ~dovado [94.254.145.*]
    Koniec fali 4 zatrzymuje się najczęściej przy zniesieniu wewnętrznym 0,382 fali 3 to była cena 5,86
     Jeżeli falą wydłużoną jest fala 3 a była to fala 5 będzie miała prostą strukturę przypominającą falę 1. zasieg 7,71 .Gdyby sie zasieg fal zgadzał .
[x]
AVIAAML -10,45% 4,20 2018-07-12 16:28:39
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.