Ktoś, coś? Jakies 4 lata temu posiadałem przez niezbyt długi czas papiery tej spółki. Ładnie zleciała od tego czasu. Looknałem na raport za 15' i wygląda tragicznie. Ktoś coś o tej spółce wie? Czy spółka prowadzi działalność operacyjną? Tak aż kusi żeby kupić trochę.
W lipcu wynajęli masowce o wyporności 4 tyś ton. Sami posiadają masowce o wyporności 29 tyś ton. Widocznie to za mało, bo mają więcej zleceń. Już za ubiegły rok zaczęli transporty z Chin i to znaczyło już duży udział. Teraz Turcja i Chiny mogą stanowić główne kierunki. A firma znowu zakwitnie. Nie ma innego wyjścia.
Skad wiesz, że zaczeli transporty do Chin i że z tego da się wyżyć? Moim zdaniem to była PR-owa sztuczka rządu. Nie jestem pewien, że w tym jest rzeczywista kasa.
PZU i OFE Nationale Niderlanden ma ją 20,71% akcji. W akcjonariacie są jeszcze 4 inne polskie fundusze. Ci główni kupowali po 32,40 zł za akcję. Jeśli tacy liderzy kupują tak drogo, to powinni "śię" wytłumaczyć, lub wykazać, że inwestycja jest warta 32,40 zł za akcję. W tej chwili, jeśli nie chcą pokazać, że PZU i NN to było dno, to muszą wykazać, że to było warte. Bo od czasu inwestycji powstał błękitny szlak i chińska droga winna windować kurs KDM. Jeśli nie, to trzeba zapytać PZU i NN o co chodzi. Bo mi się wydaje, że ktoś chce sprowadzić kurs do 1 gr, a później hossa. Chciałem kupić po cenie powyżej 1,80 zł, ale po moim zleceniu pojawił(ał) się blokujący. A może ktoś coś wie i chce zarobić na max? Jeśli nie wystawią oceny swoich inwestycji, to poddam się sugestiom, że to jest "ukraiński szlak" wyprowadzania aktywów. Qu.. w te, albo w innym kierunku.
Kurs wynosi dzisiaj 1,77 zł a ja jestem 11,89% w plecy łącznie z prowizją. Czekam na opinię PZU i NN. Inwestycje nie są gównianymi zajazdami. W miarę akceptowana państwowa firma (PZU) oraz jakiś tam fundusz emerytalny "muszą" wytłumaczyć się z klęski. Bo jeśli poprzednicy byli "niczym", to "my" starujemy od zera. Na początek jesteśmy zerem.