• NetWise wdrożył system CRM i SRM dla 300 pracowników Onninen. 27XI2013 Autor: ~n w [89.229.4.*]
    Netwise wdrożył system CRM i SRM dla ponad 300 pracowników Onninen
    2013-11-27
    Netwise wdrożył rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2011 dla ponad 300 pracowników Onninen w celu usprawnienia funkcjonowania działu sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i obsługi dostawców. Netwise dostosował system do procesów biznesowych zachodzących w Onninen, wdrażając m.in. moduł inwestycyjny do zarządzania projektami handlowymi, funkcjonalności do obiegu i akceptacji wniosków kredytowych, a także narzędzia do efektywnej obsługi promocji i programów lojalnościowych oraz zarządzania umowami dostawców i klientów. System zintegrowany został z dwoma systemami ERP oraz narzędziami do email marketingu, a dane Klientów zintegrowane zostały z 7 systemów.

    "Rynek, na którym działamy, jest wyjątkowo złożony, stąd nasze procesy biznesowe podlegają dynamicznym zmianom. Potrzebowaliśmy rozwiązania na tyle elastycznego i skalowalnego, aby móc dostosować je do specyficznych potrzeb naszej firmy – mówi Rafał Pestkowski, Dyrektor Sprzedaży, Onninen."

    Wdrożenie w Onninen to kolejna implementacja systemu CRM / SRM wspierającego procesy w branży dystrybucyjnej i rynku B2B wykonane przez Netwise. Więcej na temat tego projektu przeczytać można w Centrum Prasowym Microsoft.

  • Re: NetWise wdrożył system CRM i SRm Autor: jaspers [212.96.244.*]
    Nie rozumiem po co firmy działają na dedykowanych rozwiązaniach, skoro wdrożenie gotowca wychodzi bez porówania taniej.
    Ile trwa stworzenie CRM? Nawet lata. Wolimy mieć Berberis - gotowy system, ale aktualizowany i rozwijany.
    Ale wiemy, że wiele firm wpada na pomysł pisania własnego systemu. Jak dla nas genialny.
  • Re: NetWise Autor: ~kadaka [212.96.244.*]
    Również pracujemy na Berberis i podobnie stanowi on dla nas mega wsparcie.
    Ogólnie praca na systemach ERP ma ogromne znaczenie dla powodzenia działalności.
    Zdecydowanie łatwiej się tym wszystkim zarządza, nie mamy problemów z planowaniem i kontrolą.
    Genialne aplikacje do zarządzania magazynem. I jak dla mnie właśnie tak optymalizowana powinna być aplikacja.
  • Re: NetWise wdrożył system CRM i SRM Autor: ~pobeks [46.246.105.*]
    No właśnie - czemu takie firmy nie bazują na gotowych rozwiązaniach typu Berberis, skoro wiadomo, że są one kluczowe? W sensie - gotowe, aktualizowane, dopasowane. A jednak projekt własnego systemu wymaga poświęcenia temu mnóstwa czasu. Nie postawicie takiego rozwiązania z dnia na dzień, bo niby w jaki sposób to miałoby zostać zrealizowane?
  • Re: NetWise Autor: ~kk001 [83.30.152.*]
    System CRM jedt dość mało popularny w Polsce a szkoda, bo to rozwiązanie dzięki któremu firma może nawiązać współprace z większą ilością kontrahentów. Popatrz na przykład https://sente.pl/rozwiazania-i-uslugi/rozwiazania 
    Akcje marketingowe to podstawa żeby dotrzeć do grup docelowych
  • Re: NetWise wdrożył system CRM Autor: ~kemte [212.96.244.*]
    Z własnego doświadczenia doskonale wiemy, ile nam dał Berberis, jak wiele odmienił. Jeśli tylko odpowiednio do tego podejdziecie. To cele zostaną zrealizowane. Akurat pod tym względem wiele się zmieniło. Na pewno jeśli system jest odpowiednio dopasowany, to wtedy widać efekty optymalizacyjne. Lepsza kontrola, lepsze planowanie, każdy zna swoje obowiązki. Jak dla mnie to takie absolutne podstawy...
[x]
NETWISE 14,81% 6,20 2020-04-02 14:26:54
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.