• ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~jerry [79.162.10.*]
    Wokół ujadanie skowyt leszczy, które w grupie zostały na peronie

    WEDŁUG NICH

    - 40 MLN ZL DOTACJI TO SAMO ZLO
    - PARP TO JAKAS BAJKA
    - W SAMCHODACH WKROTCE NIE BEDZIE UZYWALO SIE OPON
    - ORZEL Z KUMPLAMI ZROBIĄ BIBE I PRZEPIJĄ CAŁA KASE
    - ORZEŁ UCIEKNIE Z 40 MLN DO KONGA I POPROSI O AZYL POLITYCZNY I KLIMĘ W HOTELU

    PUKNIJCIE SIĘ W GLOWY TO NIE PETROL, TUTAJ NIKT NIKOGO NIE OKRADA Z KASY
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~lady P. [37.109.104.*]
    nadal aktualne
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~qtas [77.113.116.*]
    16 zyli za tego smiecia ?
    chyba 16 grochow !
    bu ha ha ha !
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~spon [85.112.200.*]
    wywal coś qutasie bo nie chce dalej spadać
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~jaku [83.175.179.*]
    i mnie sie tez wydaje ze powinnismy zejsc na zlocisza
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~tosca [5.173.24.*]
    a mi się wydaje, że będzie powyżej 2,5 zł jak będą wyniki za IV kwartał w miarę dobre.
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~qtas [77.253.142.*]
    a z czego chcesz miec te wyniki? bo juz wiemy, fabryka ich nie da w 4q - takie jest info ze spolki...a chyba nie liczysz na zysk na sprzedazy opon? to by byljakis cud!
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~tosca [5.173.24.*]
    Gdzie jest info ze spółki, o fabryce w 4q, proszę o źródło.
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~qtas [77.253.142.*]
    nie mam zamiaru cie wyreczac toska. widac nie sledzisz wypowiedzi prezesa - mowil o tym w ktoryms wywiadzie. obejrzyj je uwaznie. moze nawet w raportach papierowych tez bylo cos wspomniane ale tego juz nie pamietam bo nie specjalnie je czytam
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~tosca [5.173.90.*]
    tak myślałem, że chodziło ci o ten wywiad. Jeśli byś też obejrzał uważnie to byś usłyszał wypowiedź prezesa, że 4q będzie na plusie i prawdopodobnie rok się skończy na plusie. Jeśli tak będzie to kurs powinien urosnąć.
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~qtas [77.253.142.*]
    widze, ze robisz za nowe wcielenie hektara. urosnie? pod co? pod dlugi? bo chyba nie pod wyniki haha mialo rosnac pod zyski fabryki - ona stoi i przynosi zyski i co z tego skoro kurs leci na dno a nie do gory? jak sie wstrzelisz to na fali moze 15% polecisz i to wszystko. nie widzisz co ta firme przygniata? bo rynek najwidoczniej widzi. wiele juz tu prezes mowil o zyskach i planach a rynek i tak swoje wie. hektar siedzi tu juz...hektar czasu :D i posiedzi jeszcze dlugo zanim wyjdzie z tego sensownie (zakladajac ze spolka nie upadnie) tak jak ty no ale ciagle to mowie...to nie moje pieniadze, nie moje decyzje. hektar tez twardo stoi przy swoim i jak na tym wychodzi to widac ale on powiedzial, ze moze czekac kolejne 3 lata a ty? tez mozesz?
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~tosca [31.174.33.*]
    Poczekamy na wyniki za 4q, jak znowu będą złe to jak najbardziej uważam że dalej spadnie kurs, ale jak będą dobre tak jak mówił prezes to powinno urosnąć i tyle. Jeśli po wynikach w lutym urośnie 15% to też uważam za dobry wynik.
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~bronek [193.71.204.*]
    witam

    czy was nie cieszy przydział kasy z uni


    będziemy budować drogi, stadiony, orliki
    będziemy potrzebować materiałów do ich realizacji

    och miód malina
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~jaku [83.144.106.*]
    no rzeczywiscie cos sie chyba tuszykuje obserwuje zachowanie kursu i cos od kilku dni sa jakies dziwwne ruchy chocby dzisiaj przed otwarciem ktos z grubszym portfelem przesledzil sobie zlecenia sprzedazy
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~chemik [37.128.79.*]
    tu będzie jak na syntosie
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~jaku [83.144.106.*]
    no wreszcie jest wybicie gora i kolejny przystanek na 1,6 ciekaqwe co dalej ale raport byl dobry
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~jan [188.33.205.*]
    Wyniki Orła z ostatnich 2 miesięcy bardzo się poprawiły a dziś kolejne info (wpływ sporej gotówki do spółki):


    RB nr 10/2013 2013-03-19
    ORZEŁ SA: Wpływ zaliczki w ramach działania 1.4 PO IG

    Zarząd Spółki informuje, iż w dniu 19.03.2013 r., Spółka otrzymała zaliczkę w kwocie 1.316.800,00 zł w ramach projektu „Ekologiczne modyfikatory asfaltu nowej generacji - badanie i rozwój technologii” w ramach działania 1.4 POIG „Wsparcie projektów celowych”.

    Całkowity koszt realizacji Projektu wynosi 8.464,3 tys. zł w tym wartość przyznanego dofinansowania wynosi 5.899,8 tys. zł.

    Głównym celem projektu badawczego jest opracowanie w ramach zaplanowanych prac B+R innowacyjnej technologii produkcji ekologicznych modyfikatorów asfaltu na bazie materiałów uzyskiwanych z recyklingu opon.
    NewConnect oficjalnie wystartował jako rynek dla spółek innowacyjnych, rozwojowych, opracowujących i wdrażających nowe technologie. Rodzi się więc pytanie o to, w jaki sposób innowacyjne są nowe projekty Orzeł S.A. - Projekt badawczo rozwojowy zakłada trzy różne kierunki poszukiwania nowego rodzaju modyfikatora asfaltu. Jednym z nich jest zastosowanie tekstyliów z opon jako surowiec do produkcji modyfikatora – według naszej wiedzy – nikt na świecie nie wdrożył takiej produkcji w wydaniu przemysłowym – zapewnił nas prezes.

    to bardzo dobry kierunek...czas wymyślić technologię na Polskie dziury...
    wielka przyszłość przed Orzełkiem
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~fan orzełka [31.175.165.*]
    Dnia 2013-03-20 o godz. 11:18 ~jan napisał(a):

    > to bardzo dobry kierunek...czas wymyślić
    > technologię na Polskie dziury...
    > wielka przyszłość przed Orzełkiem

    Świetny pomysł. Takie nagumowane szmatki mogą stanowić stabilizator dla asfaltu (najlepiej też nagumowanego), który nawet jeżeli się skruszy, to nie będzie odpadał. Będzie siedział na miejscu utrudniając powstawanie dziur. Szmatki stanowić będą coś w rodzaju zbrojenia.
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~jaku [83.144.106.*]
    haha no i niestety po wzrostach, ciekawe na ilu sie zatrzymamy, czy zejdziemy ponizej zlocisza
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~daka [202.144.131.*]
    wezmę od ciebie wszystko po 1,5 i nie męcz się
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~jaku [46.174.176.*]
    hej daka dalej kupujesz po 1,5 teraz możesz i po 70gr
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~jaku [83.144.106.*]
    niestety nie da rady nie sprzedaje ponizej 2.5 po tyle chetnie dokupie
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~paprok [178.37.115.*]
    albos ty naiwniak albo niespelna rozumu osobnik - sprawdz jakie zadluzenia ma spolka i w dodatku nie przynosi zyskow tylko olbrzymie straty - wiec jak tu ja prowadzic i kontynuowac dzialalnosc ?
  • Re: ORZEŁ OPONY kierunek 16 zetka Autor: ~jaku [46.174.176.*]
    skomentowałeś moja wypowiedź z marca wtedy jeszcze wierzyłem w orła, obecnie pełna zgoda firma idzie na dno i jest do ubicia, fajnie wygłądaja opisy niejakiego jerrego, polowa dotacji przepadła, bo zrezygnowali, Orłowie przepili kasę na auta i wyjazdy zagraniczne
[x]
ORZLOPONY 14,29% 2,40 2022-05-13 15:04:32
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.