• Wydawało nam się..... Autor: ~Mikee [37.248.213.*]
    https://polskigamedev.pl/pax-west-giants-uprising/
  • Re: Wydawało nam się..... Autor: ~tede [89.231.166.*]
    przecież to że to bedzie dziwnie wygladała ta gra to widać od pierwszych sekund gry . Na co liczyli ,że gracze nie zauważą tego

  • Re: Wydawało nam się..... Autor: ~Hmm21 [89.69.128.*]
    Ej, przeczytałem ten artykuł, potem wlazłem na steama i pooglądałem streamy, to jednak Giantsi z każdą aktualizacją prezentują się coraz lepiej. Już nie ma tego ślizgającego się stylu ruchu z pamiętnej prezentacji, grafika coraz ładniejsza itd.

    Pytanie tylko czy jest sens pracować dalej nad grą, gdzie pierwszy wydźwięk był fatalny? Nie trzeba było od razu dać sobie więcej czasu, tak z rok czy dwa i ją zaprezentować w takim stanie jakim jest teraz? Ta gra widać, że ma potencjał, ale czy finansowo nie będzie to już paleniem kasy? Przypominają mi się dwie skrajnie różne od siebie historie.

    Pierwsza to CP2077, gdzie gra szybko zarobiła na siebie, ale i zebrała zasłużone baty za masę błędów, a co gorsza, silnik jest koncepcyjnie zły już u podstaw, więc kolejne aktualizacje to trochę takie pudrowanie trupa (patrz filmik na yt z pogoni policjanta - ostatnia aktualizacja).

    Druga historia to Batham: Arkham Knigt - trzecia część trylogii bodajże Rocksteady Studios? Wersja pecetowa w momencie premiery była fatalnie wykonana - masa błędów i fatalna optymalizacja doprowadziły do wycofania produktu z rynku i powrót wersji usprawnionej po wielu miesiącach. Gra miała kiepski ogon, ale mimo wszystko po poprawkach była po prostu bardzo dobra, ale finansowo już tak dobrze nie było...
[x]
VARSAV 7,14% 0,66 2023-12-05 16:07:48
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.