• Tutaj tylko spadki - a wzrosty konkretne na TSGames Autor: ~Ten [31.0.80.*]
    się szykują, bo tam spółka się dzięki z akcjonariuszami dywidenda, a tu Jan bierit wszystko dla siebie. Ponoc TEN ma hyc przejęte wiec luka 200% możliwa, bo cena pewnie w wezwaniu kolo 300 a aktualnie kurs 100
  • Re: Tutaj tylko spadki - a wzrosty konkretne na TSGames Autor: ~Kr [195.210.60.*]
    TSGames tak tu jest wspaniale haha:

    DM BOŚ obniżył o 77 proc. cenę docelową akcji Ten Square Games

    Tomasz Rodak, analityk DM BOŚ, obniżył do “trzymaj” rekomendację dla akcji Ten Square Games. Cena docelowa poszła w dół o 77 proc. do 115 zł.

    “Od wydania naszego ostatniego raportu w grudniu 2021 miesięczne przychody Spółki ze sprzedaży gier Fishing Clash i Hunting Clash spadły odpowiednio o ok. 40 i prawie 30 proc., podczas gdy my oczekiwaliśmy w obu przypadkach utrzymania poziomu sprzeda

    Źródło: Puls Biznesu
    Treść chroniona prawem autorskim. Całość przeczytasz tu: https://www.pb.pl/dm-bos-obnizyl-o-77-proc-cene-docelowa-akcji-ten-square-games-1158131
  • Re: Tutaj tylko spadki - a wzrosty konkretne na TSGames Autor: ~Ten [31.0.42.*]
    Acha - jak wydawał rekomendacje BOS przy 350 z cena docelowa 500, to trzeba było brać po 400? Oj chłopcze, musisz się wiele nauczyć. Btw, jakoś TEN rośnie.
  • Re: Tutaj tylko spadki - a wzrosty konkretne na TSGames Autor: ~Kr [195.210.60.*]
    Dnia 2022-08-11 o godz. 19:08 ~Ten napisał(a):
    > Acha - jak wydawał rekomendacje BOS przy 350 z cena docelowa 500, to trzeba było brać po 400? Oj chłopcze, musisz się wiele nauczyć. Btw, jakoś TEN rośnie.

    Ale umiesz czytać ze zrozumieniem ??:

    "Od wydania naszego ostatniego raportu w grudniu 2021 miesięczne przychody spółki ze sprzedaży gier Fishing Clash i Hunting Clash spadły odpowiednio o ok. 40 proc. i prawie 30 proc., podczas gdy my oczekiwaliśmy w obu przypadkach utrzymania poziomu sprzedaży. Przewidywalność przychodów tych gier pozostaje utrudniona, dlatego też znacząco obniżamy nasze oczekiwania" - napisano w raporcie.

    Analitycy wskazują, że pojawiły się także inne negatywne czynniki wpływające na prognozy dla Ten Square Games: kolejny nowy projekt (Football Elite) został wstrzymany, pierwsze wskaźniki efektywności sprzedaży Fishing Clash w sklepie Huawei na chińskim rynku nie są zadowalające oraz w marcu zaksięgowano stratę w wys. 0,5 mln zł w Gamesture, co sugeruje straty w następnych miesiącach.
    "W konsekwencji obniżamy prognozy sprzedaży dla Fishing Clash na 2022 i 2023 odpowiednio o 36 proc. i 42 proc., a także zakładamy płaski poziom miesięcznych przychodów od teraz. Obniżamy również prognozy sprzedaży dla Hunting Clash na 2022 i 2023 odpowiednio o 26 proc. i 61 proc., przyjmując założenie płaskich przychodów w nadchodzących miesiącach. Wyraźnie zmniejszamy nasze prognozy sprzedaży, odpowiednio o 80 proc. i 73 proc., dla wersji chińskiej Fishing Clash na 2022 i 2023" - dodano.
[x]
RANKPROGR -7,11% 1,96 2022-12-01 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.