Ale tu jęczycie, widać że siedzicie tylko na tej jednej spółce. Obecnie 99% innych spółek gamingowych jest niedocenianych i mają ciekawe perspektywy. Nikt wam tu nie przyjdzie dla jakiejś gry która ma szanse sprzedać się w kilku tysiącach sztuk i zarobić kilkaset tysięcy złotych, skoro bez problemu można znaleźć dziś dziesiątki innych niedoszacowanych spółek które pracują nad projektami, które mogą zarobić miliony. Tym bardziej że spółki z tak niską kapitalizacją są przez większość inwestorów z góry spisywane na straty i pomijane. Nikt nie lubi groszówek, dlatego jak taka spółka spada na groszowe wyceny, to już praktycznie nigdy się z tych poziomów nie wydostaje, choćby nie wiem co robiła. Ilu followersów ma ten was hicior, który ma się we wrześniu ukazać? sto tysięcy? pięcdziesiąt tysięcy? dwadziesia tysięcy? Nie, on ma 346 (trzysta czterdzieści szesć) obserwujących. Nie tysięcy. Premiera przejdzie bez echa, zupełnie niezauważona.
Nie bronie tego smiecia, ale ciekaw jestem gdzie te dziesiatki perspektywicznych spolek? Wymien 5, ktore Twoim zdaniem maja super produkt i kapitalizacje pozwalajaca myslec o wzrostach.
No nieee, liczylem na sensowna dyskusje, to po kolei - Qubic - budowa grupy kapitalowej, sredniej klasy indyki sprzedawane w cenach, ktore po uwzglednieniu kosztow uslug obcych generuja strate
Ucielo mi komentarz, generalnie 80% spolek z tej listy nie robi nic, a clash2 zakladajac ze kiedys wyjdzie to dla tych spolek nieosiagalny projekt, sam soundtrack jest lepszy niz cale badziewie ktore wyjdzie z tych spolek, poza kilkoma oczywistymi wyjatkami, doceniam ze nie ma na liscie AIG bo to powinni zawiesic tak jak JC zawiesil inwestorow tam i na innych swoich spolkach