• Nie ma co liczyć na KPO przynajmniej do połowy 2022 Autor: ~Wyjaśniam [37.225.86.*]
    Potem przetargi,uprawomocnienie itd.. łopatę wbiją 2023r jeśli ktoś tego nie wie to znaczy że mało się orientuje w beznadziejej sytuacji w PLK. Właśnie jest w trakcie konferencja PLK w Zakopanem i miny uczestnikow nie tęgie. W kuluarach wszyscy mówią że ruszą się przetargi nie wcześniej niż 2023!!! Przyszy rok to będzie zapaść w branży. Ty CE powiedz ile jest przetargów obecnie na PLK tylko nie ściemniaj! Jest taka bieda że startuje do postępowania po 10-17 wygłodniałych firm!!!!
  • Re: Nie ma co liczyć na KPO przynajmniej do połowy 2022 Autor: ~Wyjaśniam [37.225.86.*]
    Tylko nie mów że jestem za PO czy inną opcją. Ja jestem za rozwojem gospodarczym Polski!
  • Re: Nie ma co liczyć na KPO przynajmniej do połowy 2022 Autor: ~trapez [89.64.91.*]
    On nie umie się w merytoryczny sposób wypowiadać. Więc nazwie cię ub*kiem i zacznie swoją partyjną propagandę o X mld leżących na kolei. A to co napisałeś sama prawda. Branża już nie ukrywa, że jest źle.
  • Re: Nie ma co liczyć na KPO przynajmniej do połowy 2022 Autor: ~ce [159.205.211.*]
    na szczęście jest jeszcze inny Świat wolny od komuchów łunijnych i kasy mają dużoooooo wincy nisz te oszołomy łunijne, ktorym Bóg im rozum odebrał . Więc Morawiecki tam dostanie kasy ile zechce na kolej i CPK i jeszcze będzie na 1000+ tak że ryżemmu szczęka opednie a wam odjedzie torpol
  • w IV 21r 1,25 mld zł miał teraz torpol ma 1,45 mld zł do przerobienia Autor: ~ce [159.205.211.*]
    bioda stasna oj starsna tylko baklogi się firmom zwiększają. poza tym bida
    torpol miał 1,2 mld zł ma 1.45 mld zł nowych kontraktów do roboty bida oj bida z nyndzom.
    ale nic piszta dali będzie wesoło
  • ciekawe jak Polska zablokuje zielonych co zrobią szwaby Autor: ~ce [159.205.211.*]
    bez KPO ,
    gdzie jest zapisaneKrajowy Plan Odbudowy - prawie 36 mld euro oraz
    perspektywa finansowa UE 2021-2027 przewidująca 76 mld euro dla Polski, z tego 25,1 mld euro w ramach 
    POIiŚ,
    mamy jeszcze

    Program Utrzymaniowy na lata 2019-2023,
    Program Inwestycji Dworcowych do 2023 roku
    Program Kolej+ o wartości prawie 6,6 mld zł
    Program Przystankowy 1 mld zł
    możliwość pojawienia się dużych projektów kolejowych w ramach CPK od 2022 roku,nwestycje w wysokości 8-9 mld zł (w oparciu o szacunki zawarte w studium wykonalności dla budowy 
    linii kolejowej dużych prędkości "Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław")
    dobre perspektywy rozwoju działalności w branży elektroenergetycznej, na rynku gazownictwa, 
    rafineryjnym, drogownictwa czy kubaturowym, a także na rynkach zagranicznych,

    bida jak za ryzego co ni?!!!
    dziwne ze jak nic nie była za niego tośta cicho siedziały a teraz jest i będzie dużo więcej nawet jak łunia dalej będzie obalała rzą wybrany demokratycznie, bo świat jest dużo większy niż ta łunia zboczona bez Boga
  • jaśni już nie potrafię wyjaśnić Autor: ~ce [159.205.211.*]
    Dnia 2021-12-02 o godz. 19:08 ~Wyjaśniam napisał(a):
    > Potem przetargi,uprawomocnienie itd.. łopatę wbiją 2023r jeśli ktoś tego nie wie to znaczy że mało się orientuje w beznadziejej sytuacji w PLK. Właśnie jest w trakcie konferencja PLK w Zakopanem i miny uczestnikow nie tęgie. W kuluarach wszyscy mówią że ruszą się przetargi nie wcześniej niż 2023!!! Przyszy rok to będzie zapaść w branży. Ty CE powiedz ile jest przetargów obecnie na PLK tylko nie ściemniaj! Jest taka bieda że startuje do postępowania po 10-17 wygłodniałych firm!!!!

    widze4 żęś robiony przed 3cią zmianą więć będą wyrozumiały i oświece cię skoro ojca ni masz.
    startuje tyle bo PIs dopuścił małe firmy do uczestnictwa w przetargach-oszczędzę ci szczegółow jak to zrobił bo byś miał trudności ze zrozumioeniem.
    daletgo synku staruje nie 3-5 ale 12 firm w przetargu
  • Re: jaśni już nie potrafię wyjaśnić Autor: ~Wyjaśniam [37.225.86.*]
    Czysta matematyka 3 przetargi 17 oferentów 10 przetargow 6-7 oferentów. Przy takiej konkurencji i cenach ciężko uzyskać rentowność na kontraktach. To jest sytuacja że firmy wykonawcze ściągają gacie byle przeżyć, przetrwać i utrzymać pracowników. CE często masz rację i zgadzamsie z Tobą ale nie uprawiaj propagandy bo realia są inne.
  • Re: jaśni już nie potrafię wyjaśnić Autor: ~Elczapo [77.115.241.*]
    Czysta matematyka to 450 mn gotówki kapitalizacja 300 mln i dywidendy na poziomie >10% za 2021r. . A co będzie w 2022r - na pewno na 3 -4 miechy przed dywidendą zacznie się ruch.
  • Re: jaśni już nie potrafię wyjaśnić Autor: ~Elczapo [77.115.241.*]
    W zasadzie juz zaczął się ruch pod >10% w skali nawet nie roku tylko 7 miechów. Jakoś nie zauwazyłem żebym miał minus na koncie.
  • Re: jaśni już nie potrafię wyjaśnić Autor: ~ce [159.205.211.*]
    Dnia 2021-12-03 o godz. 18:58 ~Wyjaśniam napisał(a):
    > Czysta matematyka 3 przetargi 17 oferentów 10 przetargow 6-7 oferentów. Przy takiej konkurencji i cenach ciężko uzyskać rentowność na kontraktach. To jest sytuacja że firmy wykonawcze ściągają gacie byle przeżyć, przetrwać i utrzymać pracowników. CE często masz rację i zgadzamsie z Tobą ale nie uprawiaj propagandy bo realia są inne.

    Tylko ,że mylisz epoki rużego co zostawił zgliszcza po sobie w szufladach kolejowych ( a PIS już kilka lat przed nową prespektywą 2021-27 narobił pełne szuflady projektów na > 40 mld zł pod kolej i tylko czekają na wykonawcę torpol).
    PIS nie pozwili aby polskie społki ucierpiały przez jakigoś tam ryżego czy lewactwo łunijne i będzie budował z łunią lub bez komuchów.
    Kasę weźmie od łunii albo od innych. I torpol będzie budował albo za kasę UE albo wolnego świata(ot i cała różnica. ale jak to mówią kasa nie śmierdzi), bo PIS jak w między wojniu odbudowuje to co zniszczyła komuna i wyprzedała ubecja z ryżym na czele.
    Tylko z taką różnicą ,że następne pokolenia polaków będą Panami we łwasnym kraju, bo nie sprzedadza się za kilka srebrników łunijnych
[x]
TORPOL 1,12% 16,18 2022-05-26 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.