• Proszę doradzić brokera Autor: ~Radysław [185.246.208.*]
    Jestem nowy w tej brązy, proszę o pomoc.
  • Re: Proszę doradzić brokera Autor: ~Bernard [185.246.208.*]
    Żadnych problemów. Przede wszystkim zapewniają konkurencyjne warunki handlowe i uczciwe stabilne wykonanie, oferują wiele opcji wpłat i wypłat oraz bardzo dobrą analitykę. Z pewnością można znaleźć negatywne momenty z każdym brokerem, jeśli chcesz ... ale staram się patrzeć na wszystkie te rzeczy obiektywnie i myślę, że FxPro ma znacznie więcej zalet niż wad. 
  • Re: Proszę doradzić brokera Autor: ~Mateusz [217.96.171.*]
    FxPro jest rzetelną firmą i działa w sposób przejrzysty, jestem zadowolony. Przez cały czas handlu z nimi, a handluję z nimi już trzeci rok, nie pojawiły się żadne spory. Nie tracą pieniędzy, zawsze wypłacają na czas, a wsparcie jest na najwyższym poziomie. Moja ocena to 4+ w skali 5. Mam nadzieję, że dalej wszystko będzie przynajmniej nie gorsze.

• Re: Proszę doradzić brokera Autor: herthashipley [49.36.220.*]
    Finprotrading jest dobry.
  • Re: Proszę doradzić brokera Autor: geraldotremblay [195.234.125.*]
    Mam dobre doświadczenia z Coinexx, możesz ich wypróbować.

• Re: Proszę doradzić brokera Autor: isabellemoussa [107.175.13.*]
    Dnia 2021-11-17 o godz. 11:22 geraldotremblay napisał(a):
    > Mam dobre doświadczenia z Coinexx, możesz ich wypróbować.
    >Tak, coinexx jest dobry. Najlepszy do tej pory.

• Re: Proszę doradzić brokera Autor: mmaximus1 [195.189.90.*]