W raporcie rocznym 2020 jest napisane ze ES i ToI przekroczyły łącznie 3,3 mln. W raporcie HY2021 są nakłady 1,4 mln. Do tego marketing 1,1 mln zł.
Razem 5,8 mln zł, z czego 1,5 mln ES?
BEP ToI to 4,3 mln?
Chyba jednak nieco mniej. W błąd wprowadza tabelka z raportu, która pokazuje jak została rozdysponowana kasa z emisji. Pewnie dowiemy się dopiero gdy zaraportuje zwrot kosztów. Ciekawe czy będzie to po 10 dniach, czy jednak chwilę dłużej.
Opieram się teraz nie o tabelkę z projektami i kasą z emisji ale opisem z SF 2020 i CF Z raportu półrocznego 2021 - poza tym kluczowy jest tez bilans na 30.06.2021 gdzie zaliczki na WNiP to 4,7 mln, a Horae chyba nie finansujemy, robimy tylko marketing?
Horae nie finansujemy czyli Toi kosztował około 5 000 000 zł 10 razy eięcej od Gas simulator po 2 dniach wypadamy poza 50 tkę a Gas wymiata po 6 dniach na TOP 4
Słuchajcie ale nie patrzcie na tabelkę z przeznaczeniem emisji w raportach. Całe nakłady na gry są zgromadzone w bilansie w zaliczkach na WNiP - na 30.06.2021 było 4,7 mln wiec ja szacuje nakłady na ToI i marketing na około 4 mln zł - co z tego jak patrząc na proporcje kanałów sprzedaży to ostrożnie licząc bez pudełek 70k sztuk wiec będzie tyle lekko po 10 dniach skoro bez switch ES miał 32k.
Jeśli czegoś nie rozumiem to co przedstawia 4,7 mln zł w bilansie na 30.06.2021 - prośba o rozpisanie. Tak piękna gra musiała kosztować więcej, niż 2xES, co nie zmieni faktu ze świetnie się sprzedaje w każdym kanale i zwrot będzie szybszy niż ES.
to prawda gra kosztował blisko 5 000 000 zł z marketingiem a Gas simulator ledwie 450 tyś zł czyli ponad 10 razy drożej Gas jest na 4 miejscy TOP4 w 6 dniu od premiery a Tails of Iron wypadanie za chwilę z pierwszej setki ....sprzedje się 15 razy gorzej od Gas simulator