• Co powinno zrobić OneMore, aby zacząć zarabiać kasę. Autor: ~bartekpl [31.179.34.*]
    Jestem inwestorem od samego początku, obserwuje firmę od dłuższego czasu.
    To bardzo przykre jak patrzę w jaki sposób firma jest zarządzana, nie wspominając o pomysłach na rozwój i promowaniu gry.
    GhostRunner jest świetną grą z ogromnymi możliwościami, wystarczy trochę kreatywności.

    Moim zdaniem:
    Powinni jak najszybciej stworzyć tryb multiplayer. Rozgrywka przez Internet.
    Powinna to być rozgrywka zespołowa. Nie 1 na 1, a np. 3 na 3.
    Następnie zrobić zawody z nagrodą 10 000 USD dla zwycięskiej drużyny.
    Rozreklamować wydarzenie, zrobić coś na wzór rozgrywek Counter Strike.

    Ludzie zaczną ćwiczyć, zaczną rozmawiać o wydarzeniu, sprzedaż gier skoczy, stworzy się promocja, zadziała marketing szeptany
    I mamy sukces.

    A może wy macie jakieś pomysły?


  • Re: Co powinno zrobić OneMore, aby zacząć zarabiać kasę. Autor: artibi [5.172.255.*]
    GR został sprzedany przez "AIG" włochom "505" i oni teraz decydują co robić.

  • Re: Co powinno zrobić OneMore, aby zacząć zarabiać kasę. Autor: ~fred [89.64.48.*]
    Kreatywności zespołowi akurat nie brakuje, a sukces Ghostrunnera jest częsciowo zasługą "mierzenia sił na zamiary".

    Tryb sieciowy to całkowicie inna para kaloszy, który wymaga specjalistów zajmujący się tylko takimi zagadnieniami.

    Tutaj mamy bardzo dynamiczną grę akcji, gdzie najmniejszy błąd oznacza porażkę, jak więc niby to miałoby funkcjonować w grze online, gdzie mamy lagi, ludzie posiadają słaby net itp. To byłaby porażka i zainwestowane w to pieniądze równie dobrze można byłoby wywalić do kosza.

    Na rynku jest masę sieciowych gier, które wchodzą w esport - stworzenie nowej to nie jest banał na zasadzie dodajmy kilku graczy i nagrodę w turnieju...

    Ten pomysł się nigdy nie zdarzy i dobrze, bo skończyłby się totalną porażką.

    Niech OML skupi się na tym co potrafi, czyli single playerowych grach akcji.
  • Re: Co powinno zrobić OneMore, aby zacząć zarabiać kasę. Autor: ~bartekpl [31.179.34.*]
    jak to zrobić od strony technicznej, niech się zastanawiają programiści.
    Da się to zrobić, a rozgrywka tego typu, dałaby rozgłos grze.
    W przypadku porażki, gorzej nie będzie.
    W przypadku sukcesu cena akcji mocno w górę.
    Sądzę że wystarczyłby sam komunikat.

    To jest pomysł mój, nie jedyny.
    Być może ktoś ma lepszy, otwarta dyskusja.
    Stwórzmy wspólnie pomysł na rozwój dla naszej firmy.
    Lepsze jakiekolwiek działanie, niż takie mielenie niczego, które trwa od kilku miesięcy.
  • Re: Co powinno zrobić OneMore, aby zacząć zarabiać kasę. Autor: ~Henio [5.173.136.*]
    fred Ci dobrze napisał, inwestowanie w sieciową wersję pochłonęłoby za dużo funduszy. Przecież ta firma musi na siebie zarabiać, oni nie sa w takiej komfortowej sytuacji, że mogą sobie powiedzieć "wiecie co weźmy zespół i spróbujmy zrobić tryb multiplayer, a jak się nie uda to trudno".

    Jak do tej pory, OML poradziło sobie bez "naszej" pomocy i myślę, że nadal jej nie potrzebują. Myślę, że chłopaki mają teraz niesamowicie dużo pracy nad DLC, GR2, CyberSlashem. To, że kurs spada jest wynikiem braku cierpliwości inwestorów. Fajnie było sobie zarobić na premierze GR ale druga taka okazja nie nadarzy się przez najbliższy rok, dwa? Nie sądzę aby informacja o DLC spowodowała nagły wzrost kursu, może raptem parę procent. Cierpliwości życzę :)
  • Re: Co powinno zrobić OneMore, aby zacząć zarabiać kasę. Autor: ~unnamed [78.11.172.*]
    Jak to co? Powinni jak za pierwszym GR zacisnąć zwieracze i kontynuować. Rozwijać markę, aż stanie się popularna. Wiedźmin też nie zrobił kariery od pierwszej części. Teraz mają fajną bazę pod rozwijanie marki, charakterystycznego bohatera, fajny świat. Nic tylko brnąć przez to bagno.

    Osobiście multiplayer traktowałbym jako DLC do drugiej części. Powinni ciąć scope na początku, żeby tylko wydać drugą część na tym samym poziomie co pierwsza, ale z kodem przygotowanym pod multiplayer i większe DLCki. (nie wierzę, że pierwsza część gry ma jakikolwiek kod sensowny do wspierania, branża tak nie działa
  • Re: Co powinno zrobić OneMore, aby zacząć zarabiać kasę. Autor: ~unnamed2 [78.11.172.*]
    Eh, ucięło mi posta.

    A jak już multiplayer, to swoista rewia mody z płatnymi skórkami jak z Rocket League i rozgrywką jako "wyścigi duchów" z trackmanii, z potężnym skorowaniem kombosami, jak w grach slotowych. To by dało stały przypływ gotówki i przestrzeń na rozwój.
  • Re: Co powinno zrobić OneMore, aby zacząć zarabiać kasę. Autor: ~unnamed3 [78.11.172.*]
    No i najważniejsze. Co innego mieć pomyśł, a co innego dowieźć. Trzymam kciuki, żeby tylko nie spadli z rowerka po drodze, przez zarządzanie.
  • Re: Co powinno zrobić OneMore, aby zacząć zarabiać kasę. Autor: ~Test [83.22.10.*]
    Widzę że bankier zaczyna iść śladem wykopu :D bankierki lepiej wiedzą od zarządu spółki i developerow jak prowadzić firmę gamingową. Nie wiem ilu z was poza etatem ma własny biznes, ale zostawcie to lepiej bez komentarza. Goście rozwijają się, zatrudniają nowe osoby. Na to potrzebne są lata. Serio zrobiliście mi dzień :D
  • Re: Co powinno zrobić OneMore, aby zacząć zarabiać kasę. Autor: ~bartekpl [31.179.34.*]
    widać po kursie jak się rozwijają...
    Zatrudnienie nowych osób wynika z braku wyników, to próba odwrócenia trendu.
    Gdzie jest marketing? Trzy posty na FB na miesiąc? Tuż to kpina.
  • Re: Co powinno zrobić OneMore, aby zacząć zarabiać kasę. Autor: ~fred [89.64.48.*]
    To jest firma developerska, która skupia się na robieniu dobrych gier, a nie sztucznego szumu na giełdzie, jak wszystkie podmioty Playwaya - tam się dzieje co chwilę, a na premierę każdej produkcji się okazje, że gra to szrot, w która gra 50 osób naraz.

    Osobiście jest to dla mnie dobry znak, że przynajmniej mogę być pewny co do jakości kolejnych produkcji. A że kurs spada? No a pod co ma rosnąć, zapowiedzieli nowego Ghostrunnera, to zacznie rosnąć jak będzie parę miesięcy do premiery.
  • Re: Co powinno zrobić OneMore, aby zacząć zarabiać kasę. Autor: ~Test [83.22.10.*]
    Chyba kolega zapomniał o AMD. Przez wiele lat sie z nich śmiali. Intel robił reklamy, sprzedawał stare technologie a oni siedzieli w piwnicy i pracowali. I co ? Wyszli z technologią, która rozłożyła intela. Tak sie robi biznes, a nie pisze pierdy jak Ty tutaj. Załóż biznes i zobacz jakie to łatwe. Robią dobra robotę i mamy czekać. A jeżeli boli Cię ta spółka to po co inwestowaleś?
  • Re: Co powinno zrobić OneMore, aby zacząć zarabiać kasę. Autor: ~Kuba [88.71.35.*]
    Na pewno nie powinno zaglądać tutaj. Na giełdzie jestem dość krótko (ponad 5 lat) i już miałem do czynienia z bankrutami (na szczęście dla mnie, wyszedłem tylko z częściową stratą, a nie zostałem z kwitami). OML może ma jakieś martwiące symptomy, ale gwarantuję wam, że daleko tu do kreski alarmowej, jeśli porównam to do tych prawdziwych bankrutów. Niestety widać też, że ktoś to wszystko zaplanował już dużo wcześniej różnymi tajnymi uzgodnieniami i firma pewnie nie może za dużo powiedzieć, ale ciągle przecież utrzymuje kontakty biznesowe ze swoimi dotychczasowymi partnerami, rekrutuje ludzi i prowadzi kilka projektów równolegle. Czego chcieć więcej od młodego dewelopera, który już zdążył pokazać pazur na rynku?
  • Re: Co powinno zrobić OneMore, aby zacząć zarabiać kasę. Autor: ~Test [5.173.33.*]
    Dla mnie na długi termin to dobra ochrona kapitału przed pisowskimi łapami. Jestem bardzo cierpliwy. Dla mnie OML niech robi to co umie najlepiej czyli wykonuje gry a marketing zostawi wydawcom. Swoją drogą teraz pod skrzydłami 505 maja lepsze możliwości i szanse.
[x]
ONEMORE 0,91% 5,55 2021-10-18 16:49:55
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.