• Brak zainteresowania klientem Autor: ~Mirek [89.64.68.*]
    Witam,
    Zostałem zmuszony do napisania wobec całkowitej bezsilności praconików Oddziału Rainbow w CH Atrium Targówek w Warszawie przy ul. Głębockiej. W dniu 12.05 zawarłem umowę dla dwóch osób na pobyt od 03.07 do 10.07 w Rezydencji Bielik w Międzyzdrojach. Przy podpisywaniu umowy zadałem pytania co z wyżywieniem w dniu przyjazdu 03.07 po 22.30 i w dniu wyjazdu 10.07 o 6.00 rano. Pracownicy Oddziału kilka krotnie po moich mailach wysyłali maile do Centrali Rainbow w moim imieniu pytając o bardzo ważne dla mnie sprawy , o których wspomniałem powyżej. Wysyłane maile z oddziału pozostawały całkowicie be odzewu. Pragnę nadmienić, że ustaowy czas załatwiania sprawy to dwa tygodnie. W tym przypadku dawno ten termin minął. W załączeniu ostatnia odpowiedź pracownika Oddziału po moim ponownym zapytaniu mailowym. Mam nadzieję, że w końcu ktoś zajmie się moją sprawą. W przeciwnym razie będę zmuszony zamieścić w mediach stosowną wzmiankę jak pracownicy Centrali Rainbow dbają o klientów

    W nawiązaniu do rozmowy potwierdzam, iż do chwili obecnej nie otrzymaliśmy odpowiedzi od Centrali w sprawie pytania o wyżywienia pierwszego i ostatniego dnia wysłane w dniu 12.05.2021.
    Gdy tylko otrzymamy wiadomość w tej sprawie od razu przekażemy ją do Państwa
     
     
    Pozdrawiam,
    Mariusz Rozum
    Ekspert ds. turystyki
     
     
     
    Biuro Obsługi Klienta
    Rainbow - Oddział Warszawa Atrium Targówek
    C.H. Atrium Targówek
    ul. Głębocka 15, 03-287 Warszawa
    tel.: (22) 290 44 40
    Biuro czynne: pn-sb: 10:00-21:00, nd: 10.00:20:00
    email: [email protected]

    RAINBOW TOURS S.A.
    ul. Piotrkowska 270
    90-361 ŁódźR.pl
    NIP 725-18-68-136
    KRS 0000178650
    Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia
    XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego
    kapitał akcyjny: 1.455.200 PLN
    kapitał akcyjny opłacony w całości
    Administratorem Twoich danych jest RAINBOW TOURS SA.
    Kliknij tutaj i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych.



  • Re: Brak zainteresowania klientem Autor: ~pawel [213.205.200.*]
    Ale zalosny wpis!
  • Re: Brak zainteresowania klientem Autor: ~Niet [37.47.201.*]
    Ale taka prawda
  • Re: Brak zainteresowania klientem Autor: ~kii [46.204.22.*]
    Kłopoty Polaków w Grecji. Zamieszanie wokół hoteli

    https://f7td5.app.goo.gl/kyuWqW

    Wysłane przez @updayPL

    Rainbow to badziew. Nie lepiej samemu zarezerwowac,? To takie trudne? Po kiego grzyba płacic posrednikom, nie kumam...
  • Re: Brak zainteresowania klientem Autor: ~Inwestor [212.127.93.*]
    Pełna zgoda, że jeśli gdzieś lecieć, to nie z Rainbow - to biuro podróży mocno podupadło. To co oni odstawiają z Grecją, to już szczyt żenady. Natomiast jeśli chodzi o Twoje pytanie - dlaczego wolę kupić wycieczkę u pośrednika - już Ci wytłumaczę dlaczego. Oszczędzasz czas. Żeby zaplanować wycieczkę z noclegami w kilkunastu miejscach, musiałbyś obdzwonić te wszystkie miejsca i samemu je rezerwować. Nie miałbyś też żadnej gwarancji, że któraś z rezerwacji nie zostanie nagle odwołana, Tak samo z atrakcjami/zabytkami - musisz przestudiować ich listę, porezerwować bilety itd. Kupując wycieczkę rezerwujesz, płacisz i... niczym się nie przejmujesz - robisz to, na co masz ochotę. Dokładnie tak samo dom/mieskanie możesz wyremontować/zbudować samemu - jednak żeby zaoszczędzić czas wynajmujesz ekipę.
  • Re: Brak zainteresowania klientem Autor: ~zbych [5.172.233.*]
    to lec z TUi to sie dopiero dowiesz gdzie oni maja klijenta
  • Re: Brak zainteresowania klientem Autor: ~Mir [5.173.11.*]
    Leciałem z tui do Czarnogóry wszystko ok
[x]
RAINBOW -0,47% 21,00 2022-07-01 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.