Cyfrowy Polsat jest pozytywnie zaskoczony skalą wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w pierwszym kwartale, ale podtrzymuje prognozę średniego jednocyfrowego wzrostu w całym 2018 ? poinformował podczas czwartkowej konferencji członek zarządu Maciej Stec. ?Wzrost trochę nas zaskoczył, wyższy niż się spodziewaliśmy, ale podtrzymujemy naszą prognozę średniego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy w tym roku? ? powiedział Stec.
Według szacunków Polsatu na bazie danych domu mediowego Starcom, wydatki na reklamę i sponsoring w I kw. w Polsce wzrosły o 9,6 proc. do 999 mln zł. Przychody grupy Telewizji Polsat w tym segmencie wzrosły o 15,1 proc. do 269 proc.
W marcu przedstawiciele Cyfrowego Polsatu podali, że spodziewają się wzrostu wartości rynku reklamy telewizyjnej w 2018 roku o "średnią jednocyfrową wartość".
Według szacunków Polsatu wydatki na reklamę telewizyjną i sponsoring w Polsce wzrosły w 2017 roku o 1,3 proc. do 4,142 mld zł. (PAP Biznes)
Z firmy mamy same dobre infa, ale widac ciagle jakies skoczki sie znajduja, w duzej mierze przez te "batony" w karnecie na S
A i ten ustawiony na S z 750 akcjami to juz standard, widze takie zlecenie codziennie, pewnie jakis automat. Troche to smutne, ze teraz na gieldzie albo handlujesz za z automatem albo automaty ze soba