Nie jestem absolutnie żadnym ekspertem, jestem wręcz zupełnym laikiem, ale z tego co patrzę, to...
Wartość księgowa na akcję Spółki to nieco ponad 3 zł. Tak więc nawet jeśli sprzedała ona spółkę LD za 3,5 zł na akcje, to według mnie oznacza to, że Spółka ma spore długi, które z tej sprzedaży musi pokryć.
Poza tym, z raportu za I kw. wynika, że aktywa Spółki to w 90% wartość spółki LD. Tak więc po jej sprzedaży spółce nie zostanie praktycznie nic. Co najwyżej długi, których nie sprzedano wraz ze spółką LD.
Tak więc, według mnie, powodów do euforii absolutnie nie ma...
Choć, rzecz jasna, mogę być w całkowitym błędzie. ;-)
Zanizona wartoec akcji i tyle sprzedarz jednych aktywow pokazala ile to jest warte, a ja gdzies przeczytalem ze spolka w kasie ma 280mln zl jeszcze na inwestycje a nie dlugi-tez nie jestem pewny moze sie myle ale jesli sie nie myle to 10 zl bedzie tu jak nic za kilka miechow.
z raportu za 1 kwartal 2011 wyczytalem ze aktywa wynoszą 264mln euro czyli ponad miliard zl podzielic to na 125mln akcji daje 8-9 zl na akcje i wszystko w temacie.
Wartość księgowa to aktywa minus zobowiązania. Tak więc bez sensu jest to co piszesz...
Wszelkie spekulacje o dywidendzie 3,5 zł na akcję są według mnie tylko naciąganiem nieświadomych ludzi. Spółka co prawda sprzedała coś za więcej niż wartość jej akcji, ale z tego przychodu będzie musiała pokryć swoje zobowiązania, tak więc zysk nie musi być wcale duży.
Aktualna cena akcji z resztą o tym dobitnie świadczy.
wtedy mieli malo akcji teraz maja duzo i zalezy im na wzroscie inaczej przydzielili by sobie dywidende , i jeszcze jedno te lata byly najgorsze dla gieldy wszystkie firmy w tych latach zaliczaly minima cenowe .
Dnia 2011-08-05 o godz. 15:58 ~Konrad napisał(a):
> Nie jestem absolutnie żadnym ekspertem, jestem wręcz
> zupełnym laikiem, ale z tego co patrzę, to...
Wartość
> księgowa na akcję Spółki to nieco ponad 3 zł. Tak więc
> nawet jeśli sprzedała ona spółkę LD za 3,5 zł na akcje, to