Dg cwaniaka rzniesz bo masz kilkadziesiat K po <1zl . A my kilka sztuk powyzej 5zl! i taka to jest roznica. Pozostaje pytanie kto sypie albo uwala bo ze strata ciezko sie wychodzi!
sa inne metody zwiekszania FF niz sypanie przez glownego akcjonariusza (a nie prezesa, prosze nauczyc sie rozrozniac te dwa pojecia) i myslę ze spolka wlasnie tez inny wariant wybierze.
Powodem dystrybucji jest ewakuacja przed wynikami za 1Q - przyczyna prosta ale sadze ze decyzja jednak przedwczesna i pochopna
Call2Action
II. KOMENTARZ ZARZĄDU NA TEMAT CZYNNIKÓW I ZDARZEŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA
OSIĄGNIĘTE WYNIKI FINANSOWE
W pierwszym kwartale 2011 roku Spółka osiągnęła 1 904 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży, co
stanowiło blisko siedmiokrotny wzrost w stosunku do przychodów uzyskanych w pierwszym kwartale
2010 roku oraz 69% przychodów uzyskanych w całym 2010 roku. W I kwartale 2011 roku Spółka
osiągnęła wysoki poziom rentowności zysku netto – 18,3%. Zysk netto wyniósł 349 tys. zł. W
analogicznym okresie roku poprzedniego, Spółka wygenerowała 55 tys. zł straty netto.
Zwielokrotniony w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, poziom przychodów był
efektem realizowanej przez Spółkę strategii, zakładającej zintensyfikowaną promocję oferty Spółki,
wśród potencjalnych reklamodawców, a także dynamiczny wzrost liczby monitorów, dzięki którym
przekaz reklamowy trafia do większego grona klientów sieci handlowych. Zgodnie z powyższym,
Spółka rozpoczęła współpracę z nowymi reklamodawcami, co z kolei pozytywnie przełożyło się na
wyniki finansowe.
Liczba posiadanych przez Spółkę monitorów, składających się na infrastrukturę POS TV, na dzień