jak macherzy z GANTa sypią do po cichu dokładaj na kupi. cena wejścia decyduje o rentowności. a otoczenie słabe więc jest spokój. inna sprawa, że jak się zacznie branie to można się załapać na wieszaki itp.
musi być na podglądzie od 9 do 17,35
TAK TAK, KTOŚ BLOKUJE KURS. NA PEWNO NIEDŁUGO JAZDA POD 10 ZŁ. NA RAZIE "GRUBASY" ZMÓWIŁY SIĘ PRZECIWKO "LESZCZOM" I BLOKUJĄ.
A TAK WOGÓLE TO WIDZĘ, ŻE TWORZYCIE NOWĄ GRYPSELĘ ODNOŚNIE GIEŁDY:
LESZCZ - OSOBA KTÓRA KUPUJE AKCJE, A PO KRÓTKIM CZASIE SPRZEDAJE JE Z
CO NAJMNIEJ KILKUNASTOPROCENTOWYM ZYSKEIM.
ZNAWCA BUDOPOLU Z FORUM BANKIER - OSOBA, KTÓRA KUPUJE I TRZYMAM MIMO
ŻE LECI NA ŁEB NA SZYJĘ CO JAKIŚ CZAS WYBIJAJĄC W GÓRĘ UBIERA
ZNAWCÓW, KTÓRZY PRZY KAŻDYM FAŁSZYWYM WYBICIU WIDZĄ POCZĄTEK
JAZDY POD 10 ZŁ.
NA PRAWDĘ CZYTAJĄC WASZE WYPOWIEDZI TYPU "GRUBY TRZYMA", "TESTUJĄ LESZCZY" TO K***A ZACZYNAM WĄTPIĆ CZY JEST TU CHOĆ JEDNA MĄDRA OSOBA.
TAK TRUDNO UWIERZYĆ W TO ŻE TEN BAJKOWY GRUBAS MA WAS SERDECZNIE W DU**E?
NIE ZNAM SIĘ ALE TO NIE JEST TAK, ŻE ŻEBY TREND WZROSTOWY NABRAŁ PARY TO MUSI BYĆ TŁUM, KTÓRY BĘDZIE WIONDOWAŁ CENĘ W GÓRĘ? A TEGO TŁUMU TU NIE MA. I JAK WIDZIMY NA PRZYKŁĄDZIE BUDOPOLU SUPER INFO BEZ ZAINTERESOWANIA SĄ NIC NIE WARTE.
ALE WY DALEJ TWÓRZCIE SPISKOWE TEORIE NT. GRUBYCH.
spokojnie tlumu nie ma bo tlum lubim przeplacac heeh i podlacza sie jak juz wzrosnie +25% a grubaski sie powoli zleca , nie kazdy ma od razu wolna gotowke kilka dni i bedzie duzo lepiej.Po korekcie na rymku ci co sprzedali inne spolki beda szukac nowych do inwestycji a Budopol wyglada atrakcyjnie wiec napewno ktos tu zawita z grubym portfelem.
Dnia 2011-05-06 o godz. 13:36 ~re napisał(a):
> JUZ CZAS
Masz rację i tak już długo tak wysoko było:)
A wczoraj ktoś się cieszył, że za 1,32 odebrał, a pewnie przyszły tydzień na luzie będzie poniżej 1,30.
Ach te grubasy:)))