Czuje się tu jak na pastwisku. Sluchajcie baranki dziś kupują w paczkach po 18k pomyślcie (jeśli potraficie) co bedzie po 9tym. Z butów was wyrwie. Wasz czas przeminął. Wyciąganie danych z d. nic nie pomoże.
Od 11marca kurs wzrósł o 44% coś mi się wydaje że w najbliższe 2 tygodnie podwoi tą wartość.
Chcecie spojrzeć w oczy tym od 34. Ja nie gdy w zasięgu jest 50
Tak tak i jeszcze raz tak obstawiam od kwietnia że do końca raku bedzie 50.
A teraz wracajcie do zagrody beee
Pokerzysta byłeś blisko z tym 22. Czapki z głów ale jeżeli nie kupiłeś po 22,95 to i tak 6 miesiecy twojego biadolenia na nic. Jeżeli nie kupiłeś wtedy to jesteś prawie dobrym inwestorem. Ja już jestem na zielono z zakupami a pierwsze akcje kupowałem po 34...
Filo chcialbym napisać choć jedną pozytwyną rzecz o tobie, ale pozantym że pewnie koledzy w pracy mają z ciebie ubaw nic innego nie przychodzi mi do głowy
Żadne czapki z głów, gość rzucał niemal codziennie różnymi cenami wyssanymi z palca. Poniżej 10 zł nawet miało być. Za paplaninę nie popartą choćby jednym rozsądnym argumentem i wprowadzanie ludzi w błąd nie należy mu się odrobina szacunku.
Już raz tłumaczyłem skąd 22 oraz przedział 15-17 więc nie będę się powtarzał. Zachęcam do pogrzebania w necie, a w razie problemów podlinkuję. 10 to wartość, po której bym chciał kupić i szczerze zapytam, kto by nie chciał? Teraz druga strona...przeszkadza Wam moje 22/15/10, a nikt nie protestował gdy na forum padało 75/130/250. Jak rozumiem jedne bajki są fajne, a drugie gupie, czyli punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Najciekawsze zaczyna się teraz, coś czuję, że wiele nicków "przypomni" sobie, że kupowało akcje wczoraj, przedwczoraj, w ostatni piątek, czwartek.... i wiecie co ja Wam wierzę;)