Spirit Games Studio i DRAGO entertainment wznawiają prace nad Red Frost
Komunikat od Drago Entertainment
Spółki podpisały list intencyjny, który otwiera drogę do współpracy nad Red Frost — fabularną grą survivalową osadzoną w surowym klimacie Rosji z początku XX wieku. Red Frost to first-person shooter survival horror, którego akcja rozgrywa się w alternatywnej Rosji z początku XX wieku, zaraz po wybuchu nuklearnym, w rezultacie którego bohater ulega powolnemu procesowi zombifikacji. Tytuł oferuje wszystkie kluczowe elementy przetrwania, takie jak pragnienie, głód, zmęczenie, hipotermia i sposoby radzenia sobie z nimi. Mechaniki te mają na celu zwiększenie immersji i interakcji ze światem gry, bez dominacji nad rozgrywką.
- Gra została zaprojektowana z myślą o eksploracji. Choć fabuła kieruje graczem, to duże otwarte przestrzenie świata gry zachęcają do jej odkrywania. Każdy zakamarek kryje małą historię, zadania lub przedmioty do zebrania, które ułatwią Ci przetrwanie. Postapokaliptyczny świat, to jednak świat, w którym bohater będzie musiał podejmować strategiczne decyzje, a także pamiętać o wszelkich zagrożeniach czających się za każdym rogiem - mówi Lucjan Mikociak, szef studia Drago Entertainment. Jak podkreślają twórcy, kluczowym elementem budowania postapokaliptycznego klimatu horroru będzie niewerbalna narracja, wzbogacona pełnym dubbingiem głównej opowieści.
- Decyzja o współpracy ze studiem Spirit Games Studio podjęliśmy po długich, wspólnych rozmowach, dzięki którym znaleźliśmy sposób, aby tytuł wreszcie ujrzał światło dzienne. Planujemy zastosować mechaniki, które wciąż testujemy i poprawiamy w trakcie prac nad Winter Survival, jednak w przypadku Red Frost dodatkowo świat gry będzie znacznie bardziej rozbudowany — dodaje Joanna Tynor, prezes Drago Entertainment. Zespoły Drago Entertainment i Spirit Games Studio planują rozpocząć wspólne prace nad projektem w 2025 roku.
- Bardzo pozytywnie podchodzimy do współpracy z Drago Entertainment, doceniając ich doświadczenie oraz dotychczasowe sukcesy. Wierzymy, że ta współpraca przyniesie korzyści dla obu spółek, ponieważ projekt jest z naszej perspektywy wyjątkowy, a my czujemy się w tej tematyce bardzo dobrze. Chcemy zrealizować go na najwyższym poziomie, wykorzystując najmocniejsze kompetencje obu stron. Być może będzie to początek wieloletniej i owocnej współpracy między naszymi firmami - kończy Paweł Czarnecki, prezes Spirit Games Studio. Źródło: Drago Entertainment
Wijter 1.0 to Red Frost 0.7 heee szybko wydadzą Red Frost to jak zrobić dlc do Wintera 2026 myślę będzie na rynku może to ten projekt nad którym pracują w tajemnicy o czym napisał phenomen games hmmm
mogliby to oglosic w najblizszym czasie bo np taki Road to vostok demo mial 3 lata temu peak okolo 2000 a teraz 47 miejce wislist i nie ma jeszcze daty wydania, wiec spokojnie debiut RF zalozmy za 2 lata od dzisiaj to byloby mega info bo sam red frost w wycenie mogly byc warty minimum 50 mln zl.po za tym zakjadam ze Phenomen ma wiecej inf i nie wracalby na spolke po 26 zl.
Przestańcie opowiadać bajki, jak Winter nie będzie się chociaż przyzwoicie lub dobrze sprzedawać to o Red Froście można zapomnieć.
No chyba że ekipa zaśmiecająca forum pierdylionem wpisów, z równym zapałem darmowo napisze tego RF dla Drago.