• Zapraszam do dyskusji Autor: ~cristofer [84.104.22.*]
    Inwestuję od maja, wiec jestem totalnym amatorem ( w dodatku bardzo młodym ). Stojąc przed faktami takimi jak to , ze Polska w najblizszych latach buduje Atom , mase elektrowni, CPK blablabla postanowiłem ze chce zainwestowac rowniez w sektor energetyczny i miec ekspozucje na ewentualne korzysci.. Postawiłem na polimex biorac pod uwage certyfikowanie sie pod Atom, solidne zaplecze fundamentalne, ponowne zyski w wynikach finansowych. No ale po co w ogole pisze ten post ? No bo na zadnych z innych spolek w ktore zainwestowalem nie odpierdziela się to co tutaj, totalny rollercoaster pod dyktando manipulujacych kursem, oderwane od rzeczywistosci procenty, spekulacyjne wzrosty i upadki. Dla osob ktorzy chcą inwestowac a nie "grać" polimex nie jest zdecydowanie rekomendowany
  • Re: Zapraszam do dyskusji Autor: ~Ludek [77.65.110.*]
    Wszystko sie zgadza. Dobrze piszesz. Taraz napisz jaki bedzie kurs np na koniec roku.
    Ps. Jako mlody inaczej wszystko widzisz.
    Bedzie powyzej 7 zl?
  • Re: Zapraszam do dyskusji Autor: ~cristofer [84.104.22.*]
    Uważam , że będzie pod warunkami :
    1. W Strategii we wtorek prezes odpali cos co podkreci spekule ( moze cos z odbudowa Ukrainy ? )
    2. wyniki kwartalne beda POZYTYWNE
    Ja po prostu juz wiem, ze to nie jest spolka dla mnie. Wy starsi , madrzejsi i doswiadczeni gracze rozumiecie przynajmneij w 80 % co sie odpierdziela. Ja nie i wolalbym stabilne i realne odwzorowanie faktow na kursie. Sytuacja typu wizyta tuska w rfk to zabawa w glupiego jasia, przed wizyta pompa w gore o zlotowke zeby tego samego dnia zjechac o 15 %.
  • Re: Zapraszam do dyskusji Autor: ~rura [37.31.140.*]