Najciekawsze dopiero czeka na pokazanie, pierwsze 2h zostało oceniona jako dobre ale nie było efektu WOW! Liczę że takie zachwyty pojawią się kiedy gra będzie dostępna dla mediów w całości myślę że od Gamescom. Widać że mechanika ekstraktownia jest połączona z wyborami moralnymi, no nic jeszcze te 2tygodnie trzeba odczekać.
- brak rozwiniętej postaci - dwie bronie na wyposażeniu - 2-3 typy przeciwników - bardzo proste zagadki
Co możesz ocenić w czasie takich dwóch godzin gry?
- klimat - grafikę - dźwięk - optymalizację
Za te cechy gra jest chwalona, choć z optymalizacją może być różnie ale mam nadzieję że Bloober dowiezie.
Co trudno ocenić w czasie 2 godzin gry?
- nie ocenisz walki bo masz tylko dwie nierozwinięte bronie i postać praktycznie nie rozwiniętą przez co brak jest właściwie głębszych taktyk w walce - nie ocenisz też historii bo ta rozwija się z czasem - nie ocenisz jakości zagadek, bo ich trudność ewoluuje z czasem przy czym warto pamiętać że horrory to nie gry logiczne więc nie powinno się od tego typu gier oczekiwać zagadek ktore zatrzymają cię w pomieszczeniu na więcej niż 10 minut.
Krytyka gameplayu / gunplayu po dwóch godzinach grania dotyczy głownie walki która siłą rzeczy na początku gry nigdy nie jest jakaś niesamowita, bo mechaniki walki rozwijają się z czasem - masz wtedy więcej broni plus postać rozwija się o kolejne bonusy do statystyk.
Podsumowując wyciąganie zbyt daleko idących wniosków czy to pozytywnych czy negatywnych na aktualnym etapie działań marketingowych nie ma jeszcze większej racji bytu i trzeba poczekać na kolejne etapy kampanii ale wiele wskazuje na to że na "Cronosa" warto czekać, bo to co do tej pory pokazano wygląda bardzo obiecująco.