Milton Essex w 2025 rok wchodzi z nową perspektywą produktową – w IV kw. zakończył pilotażowe badania kliniczne skanera SkinSENS™ oraz uruchomił program promocji i sprzedaży bramek FaceCOV™ ActiveScan™
Ostatni IV kwartał 2024 roku upłynął technologicznej Spółce Milton Essex, notowanej na rynku NewConnect, pod znakiem intensywnych prac związanych z ostatnią fazą badan klinicznych. Spółka zgodnie z harmonogramem raportowanym do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zakończyła pilotażowy program badań klinicznych systemu SkinSENS™, który był jednym z większych tego typu eksperymentalnych projektów badawczych z udziałem pacjentów i skoncentrowanym na problemie cyfrowej diagnostyki aeroalergii, mającym na celu perspektywiczne uruchomienie pierwszej europejskiej platformy e-Health, kompleksowo obsługującej pacjentów-alergików pod kątem potwierdzenia możliwości zastosowania leczenia odczulającego, które może prowadzić do znacznego zmniejszenia ryzyka rozwoju najczęstszej postaci astmy na tle alergicznym (IgE-zależnej).
Drugim absorbującym tematem w IV kwartale ub. r. było intensywne wejście, wspólnie z partnerem technologiczno-produkcyjnym Zurad Sp. z o.o., należącym do Polskiej z Grupy Zbrojeniowej, w nowy etap przygotowań do komercjalizacji biometrycznej bramki FaceCOV™ w wersji ActiveSCAN™. Podkreślono też ważny krok na tym polu, mianowicie utworzenie wspólnego zespołu konstrukcyjno-rozwojowego, co oznacza nie tylko pozytywne zmiany organizacyjne, ale przede wszystkim jest konkretnym działaniem gwarantującym szybkie reagowanie na potrzeby rynkowe i wymogi adaptacyjne zgłaszane przez odbiorców systemu, którzy potrzebują rozwiązań dedykowanych, precyzyjnie odpowiadających ich wymogom i potrzebom. Głównym priorytetem w tym obszarze jest przygotowanie zintegrowanego systemu na potrzeby kontroli granicznej. Kluczowym tematem są także prace konstrukcyjne nad wariantem mobilnym łączącym trzy bramki w zabudowie kontenerowej, zapewniającym wysoką przepustowość nawet do 3000 osób/h, w zależności od typu zastosowanej technologii barier uchylnych.
Z tego co zrozumiałem z opublikowanego raportu za IV/2024 nie ma większych szans na komercjalizacje SkinSens w roku 2025, ponieważ spółka nie złożyła jeszcze sprawozdania z badania klinicznego do jednostki certyfikującej. Ma na to 12 miesięcy, ale dopiero pod koniec stycznia opublikowała zapytanie ofertowe że szuka statystyka. miltonessex[kropka]eu/zapytanie-ofertowe-nr-01-01-2025/
W raporcie za IV/2024 stoi, że jeszcze ogrom pracy z tym opracowaniem badań i jest to zadanie czasochłonne co dobrze nie wróży. Dopiero po tym jak te dokumenty zostaną wysłane do Włoch to będziemy czekać na kolejny czasochłonny proces.
Co do Active Skan. W raporcie czytamy: Spółka wspólnie z ZURAD Sp. z o.o. zamierza w pierwszej połowie 2025 r. przygotować odpowiednią bramkę i program próbny dla potencjalnych odbiorców systemu. Czy do tych bramek nie potrzebna jest jakaś certyfikacja? Na słowo Stępniowi będą wierzyć w tą sztuczną inteligencje?
Żeby nie było, te informacje są w porządku, ale czy spółka aby w strategii z końca 2023 roku na lata 2024-2026 nie było napisane: rozpoczęcie komercjalizacji i osiągnięcie stabilnych przychodów od 2024 roku? Wystarczy dowolny raport kwartalny otworzyć z lat 2021-2024 i tam będzie że lada chwila komercjalizacja. Ktoś za to powinien odpowiedzieć stołkiem w tej spółce.
Jak zwykle pojawia się coś z relacje rynku i jednocześnie baton na arkuszu. Za dużo tutaj przypadków, włącznie z przeciągającą się certyfikacją. Nagle facecov na pierwszy plan wyszedł..
Widzę, że Ty też to zauważyłeś, za każdym razem jak jest coś z relacje rynku, (info, wywiady) zawsze się pojawią podaż, albo ukryciak albo batonik....Pewnie to przypadek.....Ale może są instytucje co by mogły to sprawdzić???