• Suche dane po I kw. WK na akcję 5.64 Zysk na akcję 0.56 zł Rating: AA Autor: ~Kr [195.210.60.*]
    Suche dane po I kw.
    WK na akcję 5.64
    Zysk na akcję 0.56 zł
    Rating: AA

    Niech każdy oceni sobie sam firmę i oceni czy warto sprzedawać te akcje CE bo on nadal jak widzę szuka nowych "imbecyli giełdowych" którzy będą mu sprzedawać akcje na kółka !!

    https://www.biznesradar.pl/rating/CPR
  • a co z przyszłością Autor: ~ce [159.205.216.*]
    a teraz dodajmy do tego przyszłośc jaka czeka pozbud za rok czy dwa,tj.
    1. rosna ce koszty niebotycznie:pesje, prąd , materiły, etc.
    2. koszty obsługi kredytu jaki ma i jaki weźmie aby budowac farmy etc.
    kredyt był na )% teraz kilkaset procent wincy bo stopy w NBP juz 6%
    a bedzie wincy co miesiąc
    3. KPO blokuje ciągle PO z ryżym na czela
    i tero podejmijta czy chceta to kupić tero czy pocekac z rocek aż opadnie kurz wojenny o ryży znów przegro wybory a stopy zacno spodać, a KPO wreście łodblokuja komuchy łonijne
  • Re: a co z przyszłością Autor: ~Kr [195.210.60.*]
    Przyszłość jest w tym wątku:

    Autor: ~Kr [195.210.60.*] 2022-06-10 01:06
    Opublikowano przy kursie:  2,84 zł , zmiana od tamtej pory: -4,39%
    3 ostatnie kontrakty Compremum to 77% rocznych przychodów spółki !!
    Zgłoś do moderatora
    W tym roku mamy na razie dwa nowe kontrakty Compremum:

    1. 11,769 mln euro Pieczarkarnia w Grecji czyli ok = 54,14 mln zł netto
    2. Remont linii kolejowej 281 Oleśnica - Gniezno = 44,27 mln zł netto
    3. Oraz w grudniu 2021 umowa remont wagonów = 57,40 mln zł netto

    Razem zakontraktowano 155,81 mln zł co stanowi ok 77% rocznych przychodów rocznych Compremum
    Mamy jeszcze ponad 50% kontraktu z 720 mln zł netto z 2018 z PKP PLK w ramach konsorcjum Nokii.
    Oczywiście Compremum zapewnił sobie zamówienia na cały 2022 rok dla fabryki Słonawy.

    Wbrew temu co tu niektórzy sugerują że nie ma informacji i nic się nie dzieje, Compremum ma co robić !!
    Spokojnie sobie pracuje podpisując kolejne nowe umowy.
    Ma zakontraktowane sporo pracy nowej dodatkowej pracy a na kolejne przetargi składa oferty.

    Przypominam że całym tamtym roku Compremum miał przychody nieco ponad 202 mln zł
  • Re: a co z przyszłością Autor: ~Ponton [89.72.29.*]
    dlatego to starczy na kurs 2,7 i nie che rosnac po zjezdzie 50% i nie chce roasna tylki kisi sie na 2,6-2,7 bo inwestorzy widza ze wszystko idzie w gore, ze kpo niepewne, to starczyna 2,7 i uja wiecej kisic sie bedzie dlugo tutaj
  • Re: a co z przyszłością Autor: ~Kr [195.210.60.*]
    Dnia 2022-06-14 o godz. 16:23 ~Ponton napisał(a):
    > dlatego to starczy na kurs 2,7 i nie che rosnac po zjezdzie 50% i nie chce roasna tylki kisi sie na 2,6-2,7 bo inwestorzy widza ze wszystko idzie w gore, ze kpo niepewne, to starczyna 2,7 i uja wiecej kisic sie bedzie dlugo tutaj

    Bardziej niż obecny kurs interesuje mnie to czy zakończyły sie już negocjacje z PKP PLK i o ile zwaloryzowano kontrakt:

    Zarząd Spółki oraz Zarząd Herkules Infrastruktura Sp. z o.o., wraz z pozostałymi członkami
    konsorcjum, prowadzą negocjacje kontraktowe z PKP PLK SA w przedmiocie zawarcia Aneksu nr 3, aktualizującego
    kwestie m.in. wydłużenia okresu realizacji umowy do grudnia 2024 r., indeksacji wartości kontraktów oparciu o
    ustawę COVID i związany z pandemią rozpoznany wzrost kosztów towarów i materiałów, kosztów
    administrowania kontraktem oraz kosztów finansowych. W związku z prowadzonymi negocjacjami nad ostateczną
    treścią Aneksu nr 3, Zarząd Spółki ocenia, że możliwe do uzyskania jest waloryzowanie wartości kontraktu i tym
    samym pokrycie przez Zamawiającego m.in. dodatkowych kosztów stałych (administracyjnych i finansowych).
    Kierując się względami zachowania ostrożności należytej staranności w szacunkach, spółka Herkules
    Infrastruktura Sp. z o.o. na dzień bilansowy nie ujmuje materializacji tego zdarzenia
  • Re: a co z przyszłością Autor: ~Kr [195.210.60.*]
    Dnia 2022-06-14 o godz. 16:28 ~Kr napisał(a):
    > Dnia 2022-06-14 o godz. 16:23 ~Ponton napisał(a):
    > > dlatego to starczy na kurs 2,7 i nie che rosnac po zjezdzie 50% i nie chce roasna tylki kisi sie na 2,6-2,7 bo inwestorzy widza ze wszystko idzie w gore, ze kpo niepewne, to starczyna 2,7 i uja wiecej kisic sie bedzie dlugo tutaj
    >
    > Bardziej niż obecny kurs interesuje mnie to czy zakończyły sie już negocjacje z PKP PLK i o ile zwaloryzowano kontrakt:
    >
    Zarząd Spółki oraz Zarząd Herkules Infrastruktura Sp. z o.o., wraz z pozostałymi członkami
    konsorcjum, prowadzą negocjacje kontraktowe z PKP PLK SA w przedmiocie zawarcia Aneksu nr 3, aktualizującego
    kwestie m.in. wydłużenia okresu realizacji umowy do grudnia 2024 r., indeksacji wartości kontraktów oparciu o
    ustawę COVID i związany z pandemią rozpoznany wzrost kosztów towarów i materiałów, kosztów
    administrowania kontraktem oraz kosztów finansowych. W związku z prowadzonymi negocjacjami nad ostateczną
    treścią Aneksu nr 3, Zarząd Spółki ocenia, że możliwe do uzyskania jest waloryzowanie wartości kontraktu i tym
    samym pokrycie przez Zamawiającego m.in. dodatkowych kosztów stałych (administracyjnych i finansowych).
    Kierując się względami zachowania ostrożności należytej staranności w szacunkach, spółka Herkules
    Infrastruktura Sp. z o.o. na dzień bilansowy nie ujmuje materializacji tego zdarzenia

    cd..

    Niezależnie od powyższego Konsorcjum wystąpiło do Zamawiającego z roszczeniami dotyczącymi wzrostów cen
    materiałów i usług budowlanych spowodowanych najpierw przez pandemię SARS-CoV-2, a ostatnio przez rosyjski
    atak na Ukrainę. Sytuacja ta ma negatywny wpływ na rentowność prowadzonych prac i płynność kontraktu. Oba
    wymienione czynniki, zarówno pandemiczny, jaki ten związany z rosyjską agresją mają charakter kontraktowo zdefiniowanej „siły wyższej”, gdyż wpływ obu czynników zdecydowanie wykracza poza normalne i akceptowalne ryzyko kontraktowe, możliwe do przewidzenia przez wykonawcę na dzień składania oferty. Grupa Kapitałowa zasadnie oczekuje uwzględnienia w wynagrodzeniu wzrostu kosztów wykonawczych spowodowanych przez powyższe nieoczekiwane zdarzenia o charakterze nierynkowym. 

  • Re: a co z przyszłością Autor: ~ce [159.205.216.*]
    a Wis ty jakie realia beły w 2018 r jak kontrakt podpisał a jakie śa koszta tero?
    wykaz się robacku i podaj to kupie śmieciA
  • Re: a co z przyszłością Autor: ~Kr [195.210.60.*]
    Dnia 2022-06-14 o godz. 16:28 ~ce napisał(a):
    > a Wis ty jakie realia beły w 2018 r jak kontrakt podpisał a jakie śa koszta tero?
    > wykaz się robacku i podaj to kupie śmieciA

    Dlatego negocjują z PKP PLK dodatkową kasę na kontrakcie ale CE my Ci nie bronimy... sprzedaj wszystko jeśli jeszcze ci Coś pozostało i idź zarabiać na swoich lepszych spółkach zrób to jak najszybciej !!
  • Re: a co z przyszłością Autor: ~Ponton [89.72.29.*]
    i tylko nieliczni to widzą, ze to taka perła? i dlatego mbank obniza reko co rekomendacja?
  • Re: a co z przyszłością Autor: ~Kr [195.210.60.*]
    Dnia 2022-06-14 o godz. 16:44 ~Ponton napisał(a):
    > i tylko nieliczni to widzą, ze to taka perła? i dlatego mbank obniza reko co rekomendacja?

    Nie interesuje mnie co wiedzą/myślą inni...

    ..cd..

    "My do tej pory wszystkie kamienie milowe wykonaliśmy w terminie" - podkreślił Fojt podczas konferencji prasowej.
    "Ale nie możemy fakturować dużej części kwoty wykonanych prac, ponieważ nie mamy zcertyfikowanych linii, a linii nie możemy certyfikować, ponieważ są inne firmy na linii i budują odcinki kolejowe" - wyjaśnił.
    "Mamy negocjacje aneksu nr 3 i myślę, że w tym aneksie zamawiający przychylniej do tego podejdzie, rozmawiamy o tym" - dodał.
    Zarząd Pozbudu wyjaśnił, że w aneksie chodzi przede wszystkim o zmianę terminów realizacji i sposobu rozliczania prac.
    "Jeśli chodzi o temat aneksu, to niemożliwe jest, żeby nie był podpisany. Nie wiemy, co wynegocjujemy, jeśli chodzi o sposób rozliczeń, ale jeśli chodzi o termin i ryzyko naliczenia kar, myślę, że raczej to jest niemożliwe" - zakończył Fojt.
    Pozbud poinformował również, że okresowo analizuje marżę na kontrakcie i ocenia, że na chwilę obecną przebieg realizacji kontraktu nie zagraża wyjściowemu budżetowi.
  • kr co? Autor: ~ce [159.205.216.*]
    reasumując co mi hccesz wcisnąć i dlaczego mam toto kupić skoro inflackja koszty rosną jak drożdze, KPO Po blokuje w UE, brak kontraktów nowych a te co sa odpada pozbud,itp itd.
    dlaczego to ma kosztowac 10 zł a nie 2 zł czy zeta?
  • Re: kr co? Autor: ~Kr [195.210.60.*]
    Dnia 2022-06-14 o godz. 16:57 ~ce napisał(a):
    > reasumując co mi hccesz wcisnąć i dlaczego mam toto kupić skoro inflackja koszty rosną jak drożdze, KPO Po blokuje w UE, brak kontraktów nowych a te co sa odpada pozbud,itp itd.
    > dlaczego to ma kosztowac 10 zł a nie 2 zł czy zeta?

    Ależ skąd chcę żebyście jak najszybciej sprzedali z Pontonem i nigdy więcej nie kupowali Compremum może wtedy mniej będziecie jojczeć i gadać tu głupot !!

    Zebrane informacje są dla tych którzy tu widza tylko i wyłącznie wasze gadanie że spadnie do złotówki i że będą straty i jakas emisja ratunkowa która wam się marzy.

    Powtarzam !! To nie są informacje dla CE i Pontona tylko dla tych co maja dość ich skamlań o tanie akcje.
    Koniec rozmowy !
  • Re: kr co? Autor: ~Pox [95.160.159.*]
    Kr szkoda zdrowia i nerwów. To są beznadziejne przypadki. Poza tym co jakiś czas próbują to zmonetyzować. Do tego potrzebują publiki, więc nie licz że im cokolwiek wytłumaczysz.
  • Re: kr co? Autor: ~Zakar [37.47.84.*]
    Up
  • Re: a co z przyszłością Autor: ~Zakar [37.47.116.*]
    Przuszlość to być może temonty wagonów dla Szwajcarii ... https://www.parkiet.com/firmy/art36277141-compremum-zabiega-o-kontrakty-budowlane-i-kolejowe
  • Re: a co z przyszłością Autor: ~Pox [95.160.159.*]
    Będzie doskonałe uzupełnienie pozostałych branż. Też w kooperacji z Mag-Train?
  • Re: a co z przyszłością Autor: ~Kr [195.210.60.*]
    Dnia 2022-06-17 o godz. 21:38 ~Pox napisał(a):
    > Będzie doskonałe uzupełnienie pozostałych branż. Też w kooperacji z Mag-Train?

    Tak to bedzie z Mag-Train Pozbud nie ma swojego zaplecza do remontów wagonów. Mag-Train ma hale w Chrzanowie po byłym Fabloku zainwestowali sporo w maszyny i urządzenia tam.

    Od ubiegłego roku Compremum rozwija biznes napraw i produkcji taboru kolejowego w kooperacji z firmą Mag-Train. Dotychczas konsorcjum wygrało jeden istotny przetarg na wykonanie naprawy okresowej 14 wagonów osobowych dla PKP Intercity. Jego wartość wynosi 70,6 mln zł brutto i ma być zrealizowany do marca 2025 r. Planowany jest też udział w innych przetargach organizowanych m.in. w ramach „Planu rozwoju i inwestycji PKP Intercity na lata 2021–2030". W pierwszych czterech miesiącach tego roku Compremum złożyło już oferty o łącznej wartości ponad 800 mln zł. Grupa zamierza rozwijać biznes kolejowy nie tylko w Polsce, ale i na rynkach zagranicznych. W związku z tym złożyła pod koniec kwietnia ofertę na naprawy antykorozyjne wagonów Eurocity należących do SBB Szwajcarskich Kolei Federalnych. Zaproponowano wykonanie tych prac za ponad 60,2 mln euro.

    https://transtrain.pl/mag-train-i-pozbud-ze-zleceniem-na-modernizacje-14-wagonow-pkp-intercity/ 
  • Re: a co z przyszłością Autor: ~Kr [195.210.60.*]
    Trzeba pamiętać ze wiceprezes Piotrowski pracował dla francuskich kolei był prezesem i dyrektorem Kanadyjskiego Thales we Francji i Polsce.

    Paweł Piotrowski od sierpnia br. był doradcą zarządu Pozbudu. W latach 2006-2021 był odpowiedzialny za rozwój biznesu francuskiej grupy Thales w Polsce w sektorach kolejowym, obronnym, bezpieczeństwa, kosmicznym i cyberbezpieczeństwa. Aktywnie uczestniczył w projektach realizowanych dla PKP PLK przy modernizacji linii kolejowych w Polsce m.in. implementacja pierwszego systemu ETCS poziomu 1 na linii CMK, modernizacja linii magistralnych E65, E75, E20, E30 i wielu innych. Piastował stanowisko dyrektora krajowego Thales w Polsce i jednocześnie prezesa spółki Thales Polska, a także był członkiem zarządu Thales Alenia Space Polska, Thales DIS Polska, jak również był prezesem Thales Rail Signalling Solutions. W latach 2005-2006 Paweł Piotrowski był wiceprezesem Urzędu Transportu Kolejowego odpowiedzialnym za sprawy techniczne i bezpieczeństwo w ruchu kolejowym. Reprezentował UTK podczas spotkań Europejskiej Agencji Kolejowej.
  • Re: a co z przyszłością Autor: ~Pox [159.205.220.*]
    Remonty będą wiodące w 2023.
  • Re: a co z przyszłością Autor: ~Zakar [37.47.84.*]
    A przez cale dwa lata maja jeszcze ogromny kontrakt z PKP PLK w Konsorcjum Nokii przeciez wykonali dopiero ok. 48% stan na 31.12.2021
  • Re: a co z przyszłością Autor: ~Ponton [89.72.29.*]
    rok temu pisali ze w 2022 beda remontowac duzo wagonów, :) nastepny naiwny ale spokojnie 2026r bedzie pieknie
  • Re: a co z przyszłością Autor: ~Zakar [37.47.84.*]
    Ponton juz nieraz Ci pisalem to nie są akcje dla Ciebie !! Musisz je szybko sprzedać i iwestować w spółki ktore Ci bardziej odpowiadaja nie męcz sie tutaj z nami kup sobie inną spółkę !!
  • Re: a co z przyszłością Autor: ~Ponton [89.72.29.*]
    inwestuje ,ale tutsj jestem z wami dla beki z was , jak naiwniaków naganiacie starymi linkami:) a kurs jak w czarnej du... tak w czarnej:)))))
  • Re: a co z przyszłością Autor: ~Ponton [89.72.29.*]
    kurs dalej na poludnie typowy trend spadkowy, ksiązkowy do szkolenia dla nagonionych
  • Re: a co z przyszłością Autor: ~Kr [195.210.60.*]
    Dnia 2022-06-20 o godz. 15:11 ~Ponton napisał(a):
    > kurs dalej na poludnie typowy trend spadkowy, ksiązkowy do szkolenia dla nagonionych

    Tak tak Ponton już to wiemy powtórz jeszcze parę razy to co wymyśliłeś razem z CE że Compremum grozi bankructwo i konieczna będzie emisja ratunkowa bez prawa poboru.... wszyscy wiemy co wymyśliliście !!

    Autor: ~Marek [77.111.247.*] 2022-05-16 17:22
    Opublikowano przy kursie:  2,48 zł , zmiana od tamtej pory: 5,05%
    Widzę że CE rozpiera tu duma !! Jeszcze raz gratulacje !!

    Bardzo sprytne posunięcie Ce i Ponton z tą emisją ratunkową bez p.p. pod bankrutującą firmę wczoraj!!
    Gratuluję ogrania reszty "inwestorów" tu chodzi o kasę wszystkie chwyty dozwolone !!
    Udało się wam wyrolować innych wasz zysk !! Szacun !!

    Autor: ~Ponton [89.72.29.*] 2022-05-12 15:18
    Opublikowano przy kursie:  2,34 zł , zmiana od tamtej pory: 5,77%
    Módlcie się ,żeby nie było najgorszego, czyli bankructwa.

    Autor: ~ce [213.238.127.*] 2022-05-12 15:20
    Opublikowano przy kursie:  2,34 zł , zmiana od tamtej pory: 5,77%
    emisja bez pp najpierw robią emisję ratunkową a potem rze xnię jak by co

    Autor: ~ce [159.205.216.*] 2022-05-13 09:40 Opublikowano przy kursie:  2,41 zł
    przyznaje się bez bicia kupoiłem od was tego śmiecia co by wam dogodzić

    https://www.bankier.pl/forum/temat_widze-ze-ce-rozpiera-tu-duma-jeszcze-raz-gratulacje,54640111.html

[x]
COMPREMUM 4,04% 0,88 2025-11-14 14:18:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.