Pol miliona zysku przy kapitalizacji 25 mln. A kolejne duze tytuly jeszcze przed nami. No i gry free2play oparte na mikrotransakcjach, z tego jest duza kasa. Pozytywne informacje
Cd... Cieszyć i dawać nadzieję może analiza źródeł przychodów... Polecam zerknąć. Ogólnie na suma sumarum jest na + i daje nadzieję na w dłuższej perspektywie i sprzyjającej koniunkturze na mile zaskoczenie
Pierwszy raz przed spojrzeniem na raport zagladnalem najpierw na forum. To juz calkiem niezle musi byc skoro jeszcze nie ma placzow i trolli.
Niestety ciagle tu wisze, ale sie nie udzielalem, bo mialem ciekawsze zajecia niz oplakiwac, albo ludzic sie, ze zejde z haka za zycia
Ja dla mnie jedna z bardzo ważnych informacji odnośnie jednych z kluczowych gier to : Real Boxing 2
Real Boxing 2, gra tworzona na licencji Vivid Games w wersji na platformę Nintendo Switch, to największa premiera planowana na rok 2021. Obecnie trwają prace zespołu QubicGames nad finalnym balansem gry w modelu Premium. W ramach tworzenia wersji konsolowej został dodany tryb gry wieloosobowej na jednym urządzeniu. Gra planowana jest do wydania na przełomie września i października 2021 roku i powinna zostać wysłana do certyfikacji Nintendo jeszcze w tym miesiącu.
Wiec w tym wypadku raczej nie powinno hyc przełożenia gry a tu się zacznie zarabianie pieniędzy.
Jako qubic maja zysk troche ponad 100 tys. zl ale jako grupa maja strate (Mimo aktualizacji wartosci udzialow) . Wiecie co to oznacza? Ze gdyby nie te 500 tys. zl z aktualizacji to strata na grupie bylaby ponad 500 tys. zl, a sam qubic mialby straty ponad 350 tys. zl!!!
Ciekawe który raport czytałeś Bo chyba nie ten ostatni, że takie brednie piszesz. Niech każdy sam przeczyta o końca i oceni, nie słucha naganiaczy siedzących tutaj dzień i noc.