13,3500 zł
0,38% 0,0500 zł
Stilo Energy SA (STI)

Forum giełdowe spółki STILO ENERGY SA

wszystkie dla zarejestrowanych
+Dodaj wątek
Prezes do dymisji. Chyba bedzie katastrofa ~aa 1 2021-09-16 14:55
Rewidenta chca wprowadzic. co to wrozy? ~Glodz 2 2021-09-06 13:33
CZEMU TO SPADŁO Z DEBIUTU Z 45PLN ???????? ~HEYNAŁ 3 2021-09-05 21:09
JUTRO POMPA julius_cezar 2 2021-08-24 09:42
50% zysku w dwie sesje ~max 1 2021-08-23 21:22
Najtańsza spólka OZE H4F ~XXXXZZZZ 1 2021-08-23 14:42
LECIMY NA 22ZŁ julius_cezar 2 2021-08-23 14:24
Wie ktos jak to sie zachowa? to czyli Stilo? :) ~syn-kota-tlustego 2 2021-08-23 12:37
Czy zagraniczni inwestorzy w końcu docenili polskie spółki? ~Marek 1 2021-08-22 13:27
Co tu się dzieje? ~Onserwator 2 2021-08-20 15:01
Do 10 zł doszli szybciej niż zakładałem. Odbicie się należy, ale na 5 zł ~Nioh 3 2021-08-19 23:02
średnia ~srilo 3 2021-08-19 15:03
Chyba już czas na jakieś odbicie zdechłego kota przed piachem ~Op 1 2021-08-19 11:50
Ale śmieć leci lukkad 1 2021-08-19 10:45
Masakra, czy to odbije? ~ministrant 3 2021-08-19 10:28
Sprzedam STILO JTD ~erhtjer 1 2021-08-17 12:24
raport dramat ~nesca 4 2021-08-17 12:05
Zmiękła rura ~Srilo 3 2021-08-14 10:39
A może podwyższyć kurs...? ~Obserwator 3 2021-08-14 10:36
realna wartość 20 zlotych i za tyle kupie ~Boss 13 2021-08-12 18:00
Nie ma tu dna !!! lukkad 5 2021-08-12 17:49
Już ponad - 60% od szczytu. Robią niezłą rzeź. A tak Piwoński ~Nioh 1 2021-08-09 15:03
Ale śmieć !!!! lukkad 4 2021-08-04 21:23
Czemu tak DZIŚ leci? ~Inwestor 1 2021-07-09 11:46
Rekordowy rok dla paneli ~Stefan 2 2021-06-15 23:31
panele-fotowoltaiczne-przyczyna-pozarow ~Nioh 3 2021-06-10 08:12
Zmienia się prawo prosumenckie - stilo do piachu ~Kolo 1 2021-06-06 18:49
Drodzy jeśli co dzień mam pytania o fotowoltaikę to o czym to świadczy ? ~JohnDeere 1 2021-05-19 08:41
Trup- ujemne wyniki za q1 ~Lol 1 2021-05-08 07:22
ruch na kacjach ~Dre 1 2021-05-05 00:15
[x]
STILO 0,38% 13,35 2021-09-17 10:38:31
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.