1,2000 zł
0,84% 0,0100 zł
Impera Capital SA (IMP)

Forum giełdowe spółki IMPERA CAPITAL

wszystkie dla zarejestrowanych
+Dodaj wątek
ja i tak nie sprzedam taniej niz 5 zl, wydaje mi sie ze bedzie powoli... ~janoek 1 2009-12-08 07:41
c/wk 0,5 i c/z 10 to ostatnia z perelek na GPW ! ~realista 1 2009-12-07 23:11
BBIcap - chyba czas na kupnao...s monia1969 4 2009-12-07 22:49
lepiej niech rosnie wolno a codziennie :) ~michal 2 2009-12-07 14:36
dziś + 25% minimum ~mały 2 2009-12-07 11:12
BBICAPNFI-jedziemy na 2,50 ruszyło ładnie ~mały 3 2009-12-07 11:11
zaraz widełki! ~mały 2 2009-12-07 11:10
Ciekawe na ile dzsiaj skonczymy, poczatek byl fajny a teraz kisoznka ~michal 1 2009-12-07 09:17
BBICAPNFI-dziś na open luka się zapowiada pięknie. ~mały 1 2009-12-07 08:21
To zaledwie poczatek wzrostow, w przyszlym tygodniu przebijemy 3 zeta !! ~realista 10 2009-12-05 21:38
BBICAPNFI - panowie i co zarobieni....hehe monia1969 1 2009-12-05 17:33
jak widać tylko drożej w poniedziałek wielka luka up!!!!!!! ~jacek 4 2009-12-04 22:05
ładnie szarpia z prawej! ~jacek 1 2009-12-04 16:07
BBICAPNFI akcji brak hehe a mówiłem brać ~jacek 1 2009-12-04 15:53
konczymy na 2,20! ~jacek 1 2009-12-04 15:50
BBICAPNFI-ładna końcówka sie zapowiada ~jacek 1 2009-12-04 15:41
BBICAPNFI dziś + 25% ~jacek 2 2009-12-04 15:28
kto wywala na lewo po kilka akcji? zbieranko jak się patrzy........ ~jacek 1 2009-12-04 14:48
wydymani z paiera ponizej 2 zeta wystąp:)))))) ~jacek 3 2009-12-04 14:45
klocki wycofane-nie ma hamulca!!! brać i odjazd! ~jacek 1 2009-12-04 14:37
jedziemy panowie i panie! mówiłem brać ~jacek 1 2009-12-04 14:33
ruszyła ładnie !!!!!!! BBICAPNFI!!! ~jacek 1 2009-12-04 14:32
ładne zasysanko widełki tuż tuz ~jacek 1 2009-12-04 14:31
koniec kiszenie jadziem na 2,50 ~jacek 1 2009-12-04 13:54
zaraz widły ~jacek 2 2009-12-04 12:30
JAZDA SIE ZACZYNA-MEGA WYBICIE-zobacz to!!!!!! ~jacek 3 2009-12-04 10:34
polecam wykresik ~jacek 1 2009-12-04 10:29
zapakowalem 11 k :) ~michal 1 2009-12-04 09:43
Pisalem ze bedzie super, od jutra prawdziwe wzrosty conajmniej 3 zeta ! ~realista 1 2009-12-03 18:12
Zachowanie się kursu tej spółki jest dla mnie największą zagadką ~paaulinka 13 2009-12-02 22:13
[x]
IMPERA 0,84% 1,20 2020-10-22 16:35:50
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.