23,8500 zł
-0,62% -0,1500 zł
Astarta Holding NV (AST)

Forum giełdowe spółki ASTARTA

wszystkie dla zarejestrowanych
+Dodaj wątek
Nie kupujcie teraz spółek ukraińskich ~głos_rozsądku 13 2022-09-20 06:19
Kiedy wychodzić? ~ivanbezdomny 3 2022-09-17 09:26
Leeeeecimy na pysk !!!!!!!!!! ~nowy 2 2022-09-17 06:57
Widzieli co sie dzieje na BML? Rakieta na 30ziko ~rakieta 3 2022-09-16 21:37
jedziemy!!! ~mario 1 2022-09-16 13:12
Ukrainskie rosna,a wiadomo, ze Astarta ma najwiekszy potencjal i zyski ~trader 7 2022-09-15 18:58
Porozumienie pokojowe Rosja - Ukraina i kurs wystrzeli niesamowicie ~Sebilla 2 2022-09-15 16:55
Piękna akumulacja - spychają i zbierają z ukrytego ~ObserwatoR 2 2022-09-15 16:52
Są też polskie. Pamapol i Gobarto ~Dżokej 3 2022-09-15 11:56
Plan na jutro opycham wam dzis akcje a jutro idziemy na kernela ~obserwatoR 16 2022-09-15 11:26
(wiadomość usunięta przez moderatora) (usunięty) 1 2022-09-15 10:24
WONA JEST I BEDZIE ZIMA...7..9ZL!!! ~PIOTR40 1 2022-09-15 10:05
WONA JEST I BEDZIE ZIMA...7..9ZL ~PIOTR40 1 2022-09-15 10:05
Nadmuchana bańka ~Haha 2 2022-09-15 10:04
Tu już wystarczy wzrostow teraz kernel szybko ~obserwatoR 4 2022-09-15 09:50
Wszystkie spolki UA na plusie - a wiadomo, ktora najwiecej moze wzrosnac ~trader 3 2022-09-14 21:02
Kernel cap 1,6mld strata blisko 1/2mld za Q vs Astarta ~AnalystUA 2 2022-09-14 20:50
Pilne!!! Rosja już chce negocjować pokój !!! ~Pięknie 4 2022-09-14 16:18
Zara widły i test oporu na 30 ~AST 2 2022-09-14 12:28
Do ludzi dociera ile te akcje są warte i że ruscy nic nie mogą ~Akcjonariusz 1 2022-09-14 12:18
Nie oddawać! ~Sieciun 2 2022-09-14 12:00
Kierunek 50 ???!!!!!! ~Inwestor1998 1 2022-09-14 11:54
Co za bzdury. ~Ktostam 5 2022-09-14 11:49
Postawili większe pakiety po 27 i wyżej, tj poza widłami ~EspiIsComming 1 2022-09-14 11:38
Jak to zaraz pierdyknie to bedzie płacz heheeheh ~znowu 3 2022-09-14 11:36
Spółka zarobiła w 2021 tyleIle kapitalizacja - No jakieś jajka ~Jajka 2 2022-09-14 11:14
Spółka zarobiła w q2 120mPLN, a cap 600mPLN ~ObserwatoR 9 2022-09-14 10:58
Co trzeba mieć pod kopułką aby kupować spółki w strefie wojennej? ~Pytanie 3 2022-09-14 09:52
RSI - MOCNE KUPUJ! ~rsi 2 2022-09-14 09:28
Mam nadzieje, że akcjonariusze wiedzą jaką realną wartość mają akcje ~Akcjonariusz 6 2022-09-14 09:27
[x]
ASTARTA -0,62% 23,85 2022-09-23 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.