Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

Strata netto Agory w III kw. '22 wyniosła 23,5 mln zł. Przychody biznesu internetowego spadły o 20 proc. rdr.

Strata netto j.d. Agory w trzecim kwartale 2022 roku wyniosła 23,5 mln zł wobec 1,2 mln zł straty rok wcześniej - podała spółka w raporcie. Przedział oczekiwań analityków ankietowanych przez PAP Biznes zakładał od 1,8 mln zł straty netto do 0,7 mln zł zysku netto.

fot. MOZCO Mateusz Szymański / Shutterstock

Zysk operacyjny w trzecim kwartale br. sięgnął 0,1 mln zł wobec 11,2 mln zł zysku rok wcześniej. Prognoza analityków była w przedziale 3,1-15 mln zł zysku.

reklama

EBITDA sięgnęła 40,3 mln zł wobec 49,8 mln zł rok wcześniej i wobec oczekiwań analityków w przedziale 22-54,7 mln zł.

Przychody Agory wzrosły o 0,3 proc. do 267,2 mln zł wobec oczekiwań 274-288,2 mln zł. Wzrosły przychody związane z działalnością kinową, filmową i gastronomiczną.

Segment "film i książka" odnotował w trzecim kwartale zwyżkę przychodów o 5,4 proc. do 110,8 mln zł. Przychody ze sprzedaży biletów do kin sieci Helios wzrosły o 4,1 proc. do 47,9 mln zł, a przychody ze sprzedaży barowej o 5,4 proc. do 27,3 mln zł. W omawianym okresie w kinach sieci Helios sprzedano ponad 2,4 mln biletów – to poziom analogiczny do trzeciego kwartału 2021 r.

Liczba biletów sprzedanych w polskich kinach w trzecim kwartale 2022 r. wyniosła niemal 11,3 mln, co oznacza wzrost o 10,8 proc. w stosunku do trzeciego kwartału 2021 r.

Zysk operacyjny segmentu wzrósł o 33,3 proc. do 13,6 mln zł.

Produkty finansowe
Produkt
Kwota
Okres
miesięcy

Działalność prasowa Agory w trzecim kwartale zwiększyła sprzedaż o 5,2 proc. do 55 mln zł. Segment miał 2,7 mln zł straty operacyjnej wobec 5,2 mln zł zysku rok wcześniej.

Przychody cyfrowe dziennika, czyli ze sprzedaży prenumeraty cyfrowej oraz reklamy cyfrowej sięgnęły blisko 17,2 mln zł, co stanowiło 39,8 proc. jego całkowitych wpływów.

Liczba aktywnych płatnych prenumerat cyfrowych Gazety Wyborczej na koniec września 2022 r. wyniosła 294 tys., co oznacza wzrost o 12 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2021 r.

W segmencie reklamy zewnętrznej przychody wzrosły o 4,9 proc. do 38,8 mln zł. Zysk operacyjny sięgnął w tym okresie 3,3 mln zł, czyli pozostał na tym samym poziomie rdr.

Biznes internetowy grupy wypracował w trzecim kw. przychody na poziomie 40,7 mln zł (spadek o 21,1 proc.), natomiast zysk operacyjny zmniejszył się o 48,7 proc. do 3,9 mln zł.

Działalność radiowa przyniosła grupie 0,8 mln zł zysku operacyjnego wobec 2,3 mln zł zysku przed rokiem. Przychody spadły o 0,4 proc. do 25,6 mln zł.(PAP Biznes)

epo/ ana/

Źródło: PAP Biznes
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty