Przychody ze sprzedaży zrealizowane w okresie styczeń-kwiecień 2020 roku wyniosły ok. 226,5 mln zł i były niższe o około 24 proc. rdr.
W kwietniu przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) wyniosły około 20,8 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w kwietniu 2019 roku o około 62,4 proc. Przychody w okresie styczeń-kwiecień 2020 roku w tym segmencie wyniosły około 138,2 mln zł i były niższe o ok. 26,3 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W. Kruk) wyniosły w kwietniu około 6,9 mln zł i były niższe rdr o około 72,5 proc. W okresie styczeń-kwiecień 2020 roku przychody w tym segmencie wyniosły około 80,1 mln zł i były niższe o około 17,8 proc. niż rok wcześniej.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec kwietnia 2020 roku wyniosła 53,5 tys. m kw. i była wyższa o 1,5 proc. rdr. (PAP Biznes)
kuc/ ana/