Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

Pepsi wprowadza nowe logo. W Polsce pojawi się za rok

Marcin Kaźmierczak

(fot. Shutterstock)

Pepsi po piętnastu latach zmieni logo widniejące na puszkach i butelkach. Rebranding rozpocznie się w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie jesienią 2023 r. – informuje serwis cnn.com. W pozostałych krajach nowe logo zacznie obowiązywać w przyszłym roku.

reklama

Nowe logo nawiąże do znaku towarowego używanego w drugiej połowie ubiegłego wieku, pomiędzy 1950 r. a 1986 r. Używane od 35 lat białe litery zostaną przemalowane na czarno. Nie zabraknie także charakterystycznych dla marki pofalowanych pasów: czerwonego, białego i niebieskiego.

Zmiana zostanie wprowadzona w 130. rocznicę założenia firmy i jednocześnie w 125. rocznicę wprowadzenia na rynek marki Pepsi-Cola. Logo, które zacznie pojawiać się na puszkach i butelkach jesienią 2023 r., będzie siódmym w historii marki, która na rynku zadebiutowała pod nazwą Brad’s Drink. Po pięciu latach marka zaczęła sygnować się na butelkach napisem „Pepsi-Cola”. Sytuacja ta trwała przez kolejne 50 lat. Nazwa Pepsi zadebiutowała w 1950 r.

– Nowe logo ma wydobyć to, co najlepsze z bogatego dziedzictwa marki Pepsi, a jednocześnie być skokiem naprzód i przygotować markę na sukces w cyfrowym świecie – powiedział Todd Kaplan, dyrektor działu marketingu Pepsi.

Jeszcze w 2023 r. rebranding przejdzie inna marka należąca do koncernu PepsiCo – 7Up.

Źródło: Bankier.pl
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty