Na koniec 2023 r. grupa posiadała 142 opłacone umowy rezerwacyjne (po wyeliminowaniu rezygnacji). Tym samym, łączna sprzedaż netto do klientów detalicznych w 2023 r. wyniosła 3.031 (umowy deweloperskie, przedwstępne oraz opłacone umowy rezerwacyjne, po wyeliminowaniu rezygnacji), w porównaniu do 2.988 w 2022 r.
Ponadto, grupa sprzedała 693 lokale w segmencie PRS w formule design _ build na rzecz spółek zależnych od AEREF V PL PRS, dedykowanych do realizacji i zarządzania projektami w sektorze PRS, w tym 444 lokali w czwartym kwartale 2023 r.
Grupa przekazała w 2023 r. 2.801 lokali na rzecz klientów detalicznych, w tym 567 lokali w czwartym kwartale 2023 r. (w 2022 r. - 2.653 lokali na rzecz klientów detalicznych).
W 2023 r. Murapol wprowadził do oferty 3.770 lokali w 13 miastach. Na koniec grudnia 2023 r. oferta grupy obejmowała ponad 3,5 tys. lokali w 15 miastach, a portfel projektów w budowie obejmował 6.238 lokali powstających w ramach 23 projektów na terenie 14 miast Polski. (PAP Biznes)
doa/ ana/