Iwona Sołtys z CSK MSWiA wskazała w czwartek, że tego dnia jeden z polityków zamieścił informację w mediach społecznościowych na temat tego, że 25 listopada 2020 roku pracownicy Szpitala Bródnowskiego w Warszawie nie mogli dodzwonić się do Centrum Koordynacyjnego Szpitala Narodowego, odpowiedzialnego za kontakt ze szpitalami.
Poinformowała, że 25 listopada do Centrum Koordynacyjnego wykonano siedem telefonów, jeden z nich wykonany był przez pracownika Szpitala Bródnowskiego.
"Brak możliwości dodzwonienia się do CK przy tak niewielkiej liczbie telefonów jest możliwa tylko wtedy, gdy ktoś używał błędnego numeru telefonu" – podkreśliła.
"Ponownie apelujemy do wszystkich szpitali o kontakt z Centrum Koordynacyjnym w celu ich odciążenia i zwolnienia miejsc dla najciężej chorych oraz o nierozpowszechnianie niesprawdzonych informacji" – dodała. (PAP)
Autor: Katarzyna Lechowicz-Dyl
ktl/ joz/