Wyemitowanie spotu wyborczego przed prognozą pogody w niedzielę w TVP 1 o 20:00 to koszt 33 600 zł. Do tego zleceniodawca może wybrać pozycjonowanie w bloku reklamowym. Pierwsza i ostatnia pozycja w niedzielnej ramówce przed Pogodą to koszt 6 720 zł. Łącznie 40 320 zł za spot wyborczy do 30 sekund. To najdroższa opcja reklamowania dla partii politycznych za emitowanie spotów w Telewizji Polskiej.
Trochę mniej kosztuje pozycjonowanie na drugiej i przedostatniej pozycji - 10% kwoty wyjściowej. W niedzielę przed prognozą pogody o 20:00 - dodatkowe 3 360 zł. Czyli łącznie z kwotą bazową 36 960 zł. Natomiast w ciągu tygodnia ceny wahają od 24 200 zł w piątek przed prognozą pogody do 30 700 zł po wiadomościach w czwartek.
Emitowanie spotów wyborczych przed „Sprawą dla reportera” to koszt 28 200 zł bez pozycjonowania. Przed programem „Rolnik szuka żony” to 12 400 zł, natomiast "The Voice of Poland” - 8 600 zł. Na stacji TVP Kultura lub TVP Seriale większość cen nie przekracza kilkuset złotych. Wyjątkiem jest serial „Ranczo” - wyemitowanie spotu wyborczego przed odcinkiem to koszt 4 200 zł.
Filmy promujące powyżej 30 sekund są indeksowane w zależności od ich długości. Wszystkie podane ceny są kwotami netto - należy doliczyć do nich podatek VAT.
DF