Nie można zalogować się do aplikacji mobilnej Banku Millennium oraz serwisu internetowego, informuje czytelnik Bankier.pl w wiadomości przesłanej na adres na Alert Bankier.pl. "Logowałem się, aby opłacić rachunki... Aplikacja mobilna jest niedostępna. Nie mam dostępu do swoich środków" – czytamy w kolejnym zgłoszeniu.
Początkowo podczas próby zalogowania do aplikacji mobilnej Banku Millennium wyświetla się komunikat: "Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe. Spróbuj ponownie później". Czytelnicy nadsyłają również screeny, w których informacja brzmi: "Chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji. Obecnie niektóre usługi w aplikacji mogą nie działać prawidłowo lub być niedostępne. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności aplikacji".
Zgodnie z informacjami przekazanymi przez użytkowników na portalu Downdetector, od około godz. 10:00 zgłaszane są problemy z logowaniem zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w serwisie internetowym Millenet.
Redakcja Bankier.pl skontaktowała się z biurem prasowym Banku Millennium.