Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

Awaria usług Banku Millennium. Klienci zostali bez dostępu do pieniędzy

, aktualizacja: 2025-03-20 11:33

​Trwa awaria w Banku Millennium. Nie działa aplikacja mobilna oraz serwis bankowości internetowej. "Nie mam dostępu do swoich środków" – skarży się właściciel rachunku w banku. Komunikat pojawiający się przy próbie logowania informuje o "chwilowych utrudnieniach".

fot. vittaya pinpan / Shutterstock

Nie można zalogować się do aplikacji mobilnej Banku Millennium oraz serwisu internetowego, informuje czytelnik Bankier.pl w wiadomości przesłanej na adres na Alert Bankier.pl. "Logowałem się, aby opłacić rachunki... Aplikacja mobilna jest niedostępna. Nie mam dostępu do swoich środków" – czytamy w kolejnym zgłoszeniu. 

reklama
Trwa awaria w Banku Millennium (fot. AD / Bankier.pl)

Początkowo podczas próby zalogowania do aplikacji mobilnej Banku Millennium wyświetla się komunikat: "Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe. Spróbuj ponownie później". Czytelnicy nadsyłają również screeny, w których informacja brzmi: "Chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji. Obecnie niektóre usługi w aplikacji mogą nie działać prawidłowo lub być niedostępne. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności aplikacji".

(Downdetector)

Zgodnie z informacjami przekazanymi przez użytkowników na portalu Downdetector, od około godz. 10:00 zgłaszane są problemy z logowaniem zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w serwisie internetowym Millenet. 

Redakcja Bankier.pl skontaktowała się z biurem prasowym Banku Millennium. 

Kliknij, aby przesłać zgłoszenie (Bankier.pl)

Źródło: Bankier.pl
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty