Wspólnie wybieramy najlepsze banki. Rusza głosowanie Złoty Bankier

zastępca redaktora naczelnego Bankier.pl

Wystartowało internetowe głosowanie w plebiscycie Złoty Bankier. Czytelnicy do 2 kwietnia będą mogli nagrodzić banki w kategoriach: najlepszy spot reklamowy, bank wrażliwy społecznie i najlepszy bank w social media.

Już 20 kwietnia poznamy wyniki tegorocznej edycji Rankingu Złoty Bankier. Podobnie jak w ubiegłym roku najlepsze banki zostaną wyłonione na podstawie:

  • analizy oferty przeprowadzonej przez redakcje: Bankier.pl i „Pulsu Biznesu”,
  • testów systemów bankowości internetowej i mobilnej oraz weryfikacji wielokanałowej jakości obsługi przeprowadzonej pod okiem partnerów rankingu: Kantar TNS i Obserwatorium.biz,
  • trwającego do 2 kwietnia internetowego głosowania czytelników.
(fot. Grzegorz Kawecki / Bankier.pl)

Internauci podsumują działalność banków

Jak co roku Redakcja Bankier.pl zaprasza swoich czytelników do wspólnego wyłonienia najlepszych instytucji na polskim rynku w ramach swojego sztandarowego projektu Złoty Bankier. Oddając głosy w internetowym badaniu, czytelnicy wskażą najlepsze banki w trzech kategoriach:

  • spot reklamowy – zwycięży instytucja, która przygotowała najciekawszą kampanię reklamową;
  • bank wrażliwy społecznie – zwycięży instytucja, którą cechuje wyróżniająca odpowiedzialność społeczna;
  • bank w social media – zwycięży instytucja, która w najlepszy sposób komunikuje się z klientami za pomocą mediów społecznościowych.

W głosowaniu dostępnym na stronie www.zlotybankier.pl można wziąć udział do 2 kwietnia br.

Produkty i innowacje ocenią eksperci

Oprócz głosowania internautów podsumowującego działalność banków z zakresu CRS, komunikacji i reklamy, Złoty Bankier to również badanie oferty, którą oceniane instytucje kierują do klientów.  Zespół złożony z dziennikarzy Bankier.pl i „Pulsu Biznesu”, którzy na co dzień zajmują się bankowością, przez trzy miesiące analizuje szczegóły produktów w czterech kategoriach:

  • konto osobiste
  • kredyt hipoteczny
  • kredyt gotówkowy
  • karta kredytowa.

Wyniki szczegółowego porównania ofert pozwolą wskazać zwycięskie banki w każdej z tych kategorii. Zespół ekspertów wskaże również produkt lub usługę, która zasłużyła na miano Innowacji finansowej roku.

Audytorzy zweryfikują jakość obsługi, a testerzy sprawdzą usługi

Tytułem, o który toczy się najbardziej zacięta walka, jest Złoty Bank - Najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem. Na takie miano zasłuży instytucja, która oferuje wielokanałową jakość obsługi na najwyższym poziomie. Badanie w tym zakresie odbędzie się pod okiem partnerów plebiscytu – Kantar TNS oraz Obserwatorium.biz.

Aby móc wskazać najlepszych, grupa audytorów w I kwartale 2017 r. odwiedzi 1050 placówek, otworzy 114 rachunków osobistych wraz z aktywacją bankowości elektronicznej (internet i mobile) oraz wykona 1710 kontaktów zdalnych z 21 kluczowymi bankami. Ocenie podlegać będzie podejście do klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb oraz szeroko pojęta jakość obsługi. Zbadane zostaną wszystkie kanały obsługi oferowane przez bank i ich użyteczność. Badanie ma na celu podniesienie jakości obsługi w instytucjach finansowych i zwrócenie uwagi na te obszary, które są ważne z punktu widzenia klientów.

Efektem przeprowadzonych testów będzie również nagroda w kategorii Bezpieczny bank. Zdobędzie ją instytucja, która może poszczycić się najwyższą jakością standardów w systemach bankowości internetowej i mobilnej.

Finałowa gala, podczas której zostaną ogłoszone wyniki tegorocznej edycji plebiscytu Złoty Bankier.pl, będzie transmitowana 20 kwietnia na żywo przez Bankier.tv.

Złoty Bankier to największy ranking oceniający usługi i produkty bankowe w Polsce. Od 2009 r. wyznacza kierunek rozwoju polskiej bankowości, wskazując najlepsze oferty na rynku. Organizatorami Rankingu Złoty Bankier są: Bankier.pl i „Puls Biznesu”, partnerami merytorycznymi: Obserwatorium.biz i Kantar TNS, patronami medialnymi: Miesięcznik Finansowy Bank, PRESS i PRNews.pl. Więcej informacji na stronie www.zlotybankier.pl.

Malwina Wrotniak

Źródło:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 ~usunięty

(wiadomość usunięta przez moderatora)

! Odpowiedz
0 5 (usunięty)

(wiadomość usunięta przez moderatora)

! Odpowiedz
4 1 (usunięty)

(wiadomość usunięta przez moderatora)

! Odpowiedz
1 1 (usunięty)

(wiadomość usunięta przez moderatora)

! Odpowiedz
4 4 ~glos_rozsadku

to jakiś żart. Banki do piachu

! Odpowiedz
0 5 ~grooby

Widzę, że jest zwycięzca.

! Odpowiedz
5 6 (usunięty)

(wiadomość usunięta przez moderatora)

! Odpowiedz
4 5 ~obiektywnie

Zgadzam się, to jedyny 100% Polski (NASZ) Bank!!!

! Odpowiedz
5 6 ~obiektywny

... getin - to ten bank pod którym klienci pikietują z megafonami i transparentami ?

! Odpowiedz
8 9 ~klient-banku

Znam kilka osób z Getin Banku i wg mnie to profesjonalni Doradcy i stawiam zdecydowanie na Getin Bank!

! Odpowiedz
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl