Styl.Media w 2009 roku: ponad 2 mln przychodów i 376 tys. zysku EBITDA

Spółka Styl.Media – wydawca portalu Styl.fm –udanie zakończyła 2009 rok. Mimo trudnych warunków związanych z kryzysem na rynku reklamy, spółka osiągnęła w pierwszym roku swojego działania 376 tys. zł zysku EBITDA przy przychodach ze sprzedaży na poziomie ponad 2 mln zł. W IV kwartale portal Styl.fm osiągnął średnią oglądalność na poziomie 707 628 real users, natomiast średnia liczba odsłon wygenerowanych przez użytkowników w tym okresie wynosiła ok. 25 mln miesięcznie, co dało mu czołowe miejsce w rankingu popularności niezależnych portali o tematyce Styl Życia. (Źródło: Megapanel PBI/Gemius, dane średnie za IV kwartał 2009). Zarówno wyniki finansowe jak i osiągnięte wskaźniki popularności wśród użytkowników są dla spółki bardzo zadowalające.

Styl.fm to jeden z czołowych portali internetowych na rynku, skierowanych do kobiet o tematyce związanej z szeroko pojętym stylem życia, modą i urodą. Portal posiada największy internetowy katalog fryzur, mody, manicure i makijaży w polskim internecie. Użytkownicy dodali do galerii portalu łącznie ok. 400 000 zdjęć w kategorii Uroda i Moda. Większość przychodów wydawca Styl.fm osiąga na rynkach reklamy internetowej, płatnych abonamentów za korzystanie z usług internetowych oraz z działalności ecommerce.

- „Rok 2009 był pierwszym pełnym, trudnym i bardzo pracowitym rokiem w działalności spółki. Wprowadziliśmy wiele zmian związanych z funkcjonowaniem portalu, zmieniliśmy szatę graficzną, połączyliśmy niezależne do tej pory serwisy wchodzące w skład grupy. Zmiany te były wprowadzone po to, by dostosować portal Styl.fm do rosnących wymagań zarówno rynku jak i naszych użytkowników. Osiągnęliśmy także bardzo dobre wyniki finansowe. W 2010 roku planujemy dalszy szybki rozwój portalu i wyników finansowych spółki” – mówi Piotr Wąsowski, Członek Zarządu i współwłaściciel Styl.Media.

W ostatnich tygodniach uruchomione zostały nowe funkcjonalności w portalu: Styler.fm, Butik, Sondy opinii i Pojedynki. Styler.fm to funkcjonalność umożliwiająca użytkownikom tworzenie zestawów ubrań i dodatków ze zdjęć dodanych do programu za pomocą specjalnej wersji uploadu. Butik to miejsce gdzie użytkownicy sprzedają i wymieniają się ubraniami, kosmetykami oraz innymi akcesoriami użytkowymi a za pomocą sond opinii mogą uzyskać pomoc innych internautów np. w wyborze dodatków pasujących do konkretnej kreacji. Pojedynki polegają na możliwości porównywania i oceny umiejętności stylizacyjnych czy makijażowych pomiędzy użytkownikami. Z analizy oglądalności wyżej wymienionych funkcjonalności wynika, że cieszą się dużą popularnością wśród użytkowników. Oprócz funkcji angażującej użytkowników, dodatki te stanowią również nowe niestandardowe możliwości reklamowe dla klientów portalu.

W najbliższym czasie spółka Styl.Media planuje dalsze poszerzanie oferty nowych funkcjonalności oraz wdrożenie usług e-commerce dla klientów współpracujących z portalem. Dzięki temu wydawca liczy na poszerzenie portfolio nowych klientów portalu Styl.fm.

Źródło: Informacja prasowa

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
WIG 0,04% 58 681,67
2017-02-27 17:15:00
WIG20 -0,08% 2 210,26
2017-02-27 17:15:00
WIG30 -0,01% 2 564,75
2017-02-27 17:15:00
MWIG40 0,21% 4 867,29
2017-02-27 17:15:00
DAX 0,16% 11 822,67
2017-02-27 17:36:00
NASDAQ 0,28% 5 861,90
2017-02-27 22:02:00
SP500 0,10% 2 369,73
2017-02-27 22:07:00

Pobierz program PIT 2016

Program Pit 2016

Znajdź profil

Księgarnia Bankier.pl

Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe Cena: 19,90 zł  Zamów książkę

Znajdź nas na Facebooku

Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl