Od klienta trudnego do wiernego

Jak obsługiwać trudnych klientów, aby zdobyć ich lojalność?

Co stanowi wyzwanie w obsłudze trudnego klienta?

Reklamacje i skargi klientów to jeden z najbardziej nieprzyjemnych elementów pracy w obsłudze. Gdy intuicyjne pomysły nie przynoszą rezultatów wówczas pracownicy zaczynają narzekać na klientów, tracą motywację, psuje się atmosfera i spada chęć do wspierania się w zespole. Nie dziwi więc, że dążą do jak najszybszego zamknięcia sprawy i "załatwienia" klienta. Nie takiego traktowania oczekują klienci. Takie traktowanie nie służy też celom firmy. Eksperci firmy Pro Optima zapraszają: Doradców klienta, sprzedawców i handlowców, pracownicy działów obsługi klienta bezpośredniej czy telefonicznej, działów reklamacji, help desków i serwisu na szkolenie: Od klienta trudnego do wiernego

3 kluczowe korzyści dla uczestnika szkolenia. Dzięki szkoleniu:
· Pracownicy dysponować będą większą ilością czasu na bieżącą obsługę poprzez skuteczniejszą obsługę i radzenie sobie z „trudnymi” klientami,
· Skuteczniej wpłyną na motywacje klientów do dalszych kontaktów przez to, że będą docierać do rzeczywistych przyczyn niezadowolenia klienta i reagować nie tylko na objawy,
· Zmniejszą ponoszone koszty emocjonalne kontaktów z "trudnymi" klientami przez nabycie nowych nawyków radzenia sobie zwiększających możliwości kontroli sytuacji, ochronę swojej godności.

Kluczowe rezultaty zastosowania nabytych podczas szkolenia umiejętności:
· Redukcja kosztów wynikających z niewłaściwej obsługi klientów poprzez przeciwdziałanie utracie klientów i pogorszeniu opinii na temat firmy.
· Zwiększenie liczby lojalnych klientów, tych, którzy dzięki odpowiedniemu potraktowaniu z niezadowolonych staną się wiernymi,
· Wzmocnienie wizerunku w oczach klientów – tych, którzy są "trudni", ale i wszystkich innych będących świadkami obsługi,
· Bez ponoszenia dodatkowych kosztów na marketing pozyskanie nowych klientów dzięki rekomendacjom,
· Wzmocnienie przewagi konkurencyjnej w obszarze najtrudniejszym do naśladowania przez konkurentów,
· Podniesienie komfortu pracy pozytywnie wpływającego na morale pracowników,
· Pozyskanie źródła dodatkowej wiedzy na temat nowych potrzeb i oczekiwań klientów

Od klienta trudnego do wiernego
Warsztat odbędzie się w dniach 8-9 października 2009, Kraków

Więcej informacji na:

http://www.szkolenianakazimierzu.pl/Od-klienta-trudnego-do-wiernego.html
Liczba miejsc jest ograniczona. Zgłoszenie udziału jest możliwe do dnia 29 września 2009 r. Kontakt i zgłoszenia:

Wszelkich dodatkowych informacji w kwestiach organizacyjncych udziela Katarzyna Wszołek – koordynator szkoleń otwartych: tel. (012) 397 79 51, tel. kom. 506 147 137; mail: katarzyna.wszolek@prooptima.pl
Źródło:
Poszukujesz korzystnie oprocentowanej lokaty? Sprawdź Lokatę Happy 5%
Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj

Kalendarium przedsiębiorcy

  • Rozliczenie podatku od towarów i usług za poprzedni miesiąc - VAT 7.

    Podatnicy podatku akcyzowego rozliczają akcyzę.

  • Składkę na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne odprowadzają jednostki budżetowe, zakłady budżetowe i gospodarstwa pomocnicze.

  • Termin uiszczenia podatku dochodowego od podatników rozliczających się w formie karty podatkowej.

    Termin wpłaty zryczałtowanego podatku dochodowego pobranego od wpłaconych w poprzednim miesiącu dochodów z udziałów w zysku. Termin złożenia deklaracji oraz wpłaty zryczałtowanego podatku dochodowego od zagranicznych osób prawnych, czyli osób prawnych niemających siedziby lub zarządu na terenie Polski.

  • W tym terminie z ZUS rozliczają się przedsiębiorcy opłacający składki za siebie. Składka na Fundusz Pracy.

    Termin przekazania sprawozdania do systemu INTRASTAT, za poprzedni miesiąc kalendarzowy, gdy realizowano transakcje wewnątrzwspólnotowe podlegające obciążeniu podatkiem od towarów i usług (VAT).

Kalkulator płacowy

Oblicz wysokość pensji netto, należne składki oraz podatek.

Księgarnia Bankier.pl

Międzynarodowe Standardy Rachunkowości. Praktyczne zastosowanie w biznesie Międzynarodowe Standardy Rachunkowości. Praktyczne zastosowanie w biznesie Cena: 67 zł  Zamów książkę

Znajdź nas na Facebooku