Od klienta trudnego do wiernego

Jak obsługiwać trudnych klientów, aby zdobyć ich lojalność?

Co stanowi wyzwanie w obsłudze trudnego klienta?

Reklamacje i skargi klientów to jeden z najbardziej nieprzyjemnych elementów pracy w obsłudze. Gdy intuicyjne pomysły nie przynoszą rezultatów wówczas pracownicy zaczynają narzekać na klientów, tracą motywację, psuje się atmosfera i spada chęć do wspierania się w zespole. Nie dziwi więc, że dążą do jak najszybszego zamknięcia sprawy i "załatwienia" klienta. Nie takiego traktowania oczekują klienci. Takie traktowanie nie służy też celom firmy. Eksperci firmy Pro Optima zapraszają: Doradców klienta, sprzedawców i handlowców, pracownicy działów obsługi klienta bezpośredniej czy telefonicznej, działów reklamacji, help desków i serwisu na szkolenie: Od klienta trudnego do wiernego

3 kluczowe korzyści dla uczestnika szkolenia. Dzięki szkoleniu:
· Pracownicy dysponować będą większą ilością czasu na bieżącą obsługę poprzez skuteczniejszą obsługę i radzenie sobie z „trudnymi” klientami,
· Skuteczniej wpłyną na motywacje klientów do dalszych kontaktów przez to, że będą docierać do rzeczywistych przyczyn niezadowolenia klienta i reagować nie tylko na objawy,
· Zmniejszą ponoszone koszty emocjonalne kontaktów z "trudnymi" klientami przez nabycie nowych nawyków radzenia sobie zwiększających możliwości kontroli sytuacji, ochronę swojej godności.

Kluczowe rezultaty zastosowania nabytych podczas szkolenia umiejętności:
· Redukcja kosztów wynikających z niewłaściwej obsługi klientów poprzez przeciwdziałanie utracie klientów i pogorszeniu opinii na temat firmy.
· Zwiększenie liczby lojalnych klientów, tych, którzy dzięki odpowiedniemu potraktowaniu z niezadowolonych staną się wiernymi,
· Wzmocnienie wizerunku w oczach klientów – tych, którzy są "trudni", ale i wszystkich innych będących świadkami obsługi,
· Bez ponoszenia dodatkowych kosztów na marketing pozyskanie nowych klientów dzięki rekomendacjom,
· Wzmocnienie przewagi konkurencyjnej w obszarze najtrudniejszym do naśladowania przez konkurentów,
· Podniesienie komfortu pracy pozytywnie wpływającego na morale pracowników,
· Pozyskanie źródła dodatkowej wiedzy na temat nowych potrzeb i oczekiwań klientów

Od klienta trudnego do wiernego
Warsztat odbędzie się w dniach 8-9 października 2009, Kraków

Więcej informacji na:

http://www.szkolenianakazimierzu.pl/Od-klienta-trudnego-do-wiernego.html
Liczba miejsc jest ograniczona. Zgłoszenie udziału jest możliwe do dnia 29 września 2009 r. Kontakt i zgłoszenia:

Wszelkich dodatkowych informacji w kwestiach organizacyjncych udziela Katarzyna Wszołek – koordynator szkoleń otwartych: tel. (012) 397 79 51, tel. kom. 506 147 137; mail: katarzyna.wszolek@prooptima.pl
Źródło:

Przeczytaj też

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj

Kalendarium przedsiębiorcy

  • Zaliczka na podatek dochodowy od osób fizycznych.

    Zapłata zryczałtowanego podatku dochodowego od przychodów ewidencjonowanych.

    Termin zapłaty zaliczki na podatek dochodowy przez osoby prawne.

  • Podatnicy podatku akcyzowego rozliczają akcyzę.

    Rozliczenie podatku od towarów i usług za poprzedni miesiąc - VAT 7.

    Termin uiszczenia podatku dochodowego od podatników rozliczających się w formie karty podatkowej.

  • Składkę na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne odprowadzają jednostki budżetowe, zakłady budżetowe i gospodarstwa pomocnicze.

Kalkulator płacowy

Oblicz wysokość pensji netto, należne składki oraz podatek.

Księgarnia Bankier.pl

Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie Cena: 49 zł  Zamów książkę

Znajdź nas na Facebooku