Getin Bank uruchomił bankowość internetową

Ruszyła bankowość internetowa w Getin Banku – i to od razu dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Wygląd systemu jest dość czytelny, a funkcjonalność standardowa, obejmująca wszystkie najbardziej popularne usługi.

Co ciekawe – do zabezpieczenia transakcji stosuje się kody jednorazowe lub karty chipowe. Ciekawostką może być na przykład obsługa paczek przelewów dla klientów korporacyjnych – najpopularniejsze banki internetowe jeszcze się takiej możliwości nie dorobiły. Jednym słowem system bankowości korporacyjnej firmy CompRzeszów jest całkiem udany. Trochę może razi siermiężny wygląd, który stosunkowo mało zmienił się w przeciągu ostatnich 4 lat, no ale liczy się przede wszystkim funkcjonalność. Szczegóły na temat możliwości nowego systemu można przeczytać na stronie www.gb24.pl.
Z tego co można wyczytać na stronie banku dostęp do kanału internetowego będzie płatny 3 zł miesięcznie, a za każdy przelew klient zapłaci aż 1 zł.

Wiadomość pochodzi z Hyde Park-u serwisu PRnews.pl.
Źródło:
Kredyt to czasami konieczność. Zobacz, jak zadłużać się z głową.
Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 ~też nie pracownik ale zadowol

Dnia 2006-12-29 o godz. 11:00 ~Klient napisał(a):
> Nie wiem kim jest osoba pisząca ten artykuł o zaletach
> konta internetowego GB24, mam nadzieję że to nie żaden
> zakochany pracownik :-) w swojej the best firmie. Konto
> jest beznadziejne każdy kto dał się
> "złowić" myśli pewnie o zmianie ale nie
> jest to łatwe bo wystarczy karta kredytowa
> "drugi" wspaniały produkt a problemów nie
> będzie trzeba szukać daleko. Nie jestem niezadowolonym
> klientem tylko rozczarowanym poziomem usług i jakości w
> instytucji która ma niezłe notowania finansowe ;-) Jeśli
> ktoś ma jakieś pytania niech pisze pogadamy:-)
ja jestem bardzo zadowolony z konta internetowego getin banku. aplikacja bardzo się rozwija. posiadam niejedno konto internetowe i gb24 zasługuje na pochwałę
pozdrawiam

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 0 ~ULA

Stara sprawa ! ? A Kaczyńscy w kampanii wyborczej obiecali Stowarzyszeniu Poszkodowanych ,że znajdą ukradzione pieniądze i rozliczą złodziei !! I co i nic ? To tylko Obiecanki !?
Interpelacja nr 2230 do prezesa Rady Ministrów w sprawie poszkodowanych przez Bank Staropolski SA oraz Invest Bank SA z siedzibą w Krakowie Szanowny Panie Premierze! Stowarzyszenia poszkodowanych występują w imieniu blisko 150 tys. osób - klientów, którzy ulokowali swoje oszczędności w Banku Staropolskim - i ok. 80 tys. członków Polskiego Towarzystwa Samochodowego PTS, poszkodowanych wskutek bezprawnych działań Zygmunta Solorza-Żaka. Zygmunt Solorz-Żak wielokrotnie monitowany przez stowarzyszenia nie wykazał żadnego zainteresowania losami pokrzywdzonych depozytariuszy a także nie wywiązał się ze wszystkich umów i zobowiązań, np. z zapisu w umowie o przejęciu Banku Staropolskiego przez Invest-Bank. Zygmunt Solorz-Żak i jego ludzie podejmowali bezprawne próby wyprowadzenia kapitału z Invest-Banku, co zostało udaremnione przez prezesa NBP i nadzór bankowy. Działania te osłabiły pozycję Invest-Banku, a w konsekwencji uniemożliwiły przejęcie Banku Staropolskiego przez Invest-Bank. To Zygmunt Solorz-Żak powinien oprócz zwrotu zagrabionych oszczędności naprawić powstałe szkody spowodowane przez niego na skutek upadku Banku Staropolskiego. W związku z powyższym zwracam się z interpelacją do pana premiera o zainteresowanie się sprawą i poczynienie odpowiednich kroków wyjaśniających całą sytuację, z uwagi na fakt, iż nadal istnieje możliwość rozwiązania tego problemu przez wdrożenie procedury przejęcia Banku Staropolskiego w upadłości przez Invest-Bank i dzięki temu wypłacenia wszystkim skrzywdzonym ich oszczędności. Zapytuję: Kiedy i w jaki sposób zostanie rozwiązany ten problem? Poseł Lech Zielonka Warszawa, dnia 31 października 2002 r.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 0 ~Klient

Nie wiem kim jest osoba pisząca ten artykuł o zaletach konta internetowego GB24, mam nadzieję że to nie żaden zakochany pracownik :-) w swojej the best firmie. Konto jest beznadziejne każdy kto dał się "złowić" myśli pewnie o zmianie ale nie jest to łatwe bo wystarczy karta kredytowa "drugi" wspaniały produkt a problemów nie będzie trzeba szukać daleko. Nie jestem niezadowolonym klientem tylko rozczarowanym poziomem usług i jakości w instytucji która ma niezłe notowania finansowe ;-) Jeśli ktoś ma jakieś pytania niech pisze pogadamy:-)

!