Digital Avenue przejmuje Styl.Media Sp. z o.o

Digital Avenue przejmuje Styl.Media Sp. z o.o., wydawcę life stylowego portalu internetowego skierowanego do kobiet - Styl.fm, spółkę, która osiągnęła w 2009 roku ponad 2 miliony złotych przychodów ze sprzedaży oraz 376 tys. zł. zysku EBITDA. Nowym prezesem Digital Avenue został Piotr Wąsowski – dotychczasowy członek zarządu i współwłaściciel Styl.Media, a wcześniej współtwórca sukcesu liderów polskiego Internetu w kategoriach Finanse – Bankier.pl oraz Ecommerce - Nokaut.pl. Nowe, rozszerzone plany i cele do osiągnięcia w 2010 roku Digital Avenue ogłosi jeszcze w kwietniu.

Wczoraj, 31 marca 2010 r. Digital Avenue, spółka notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie dokonała akwizycji spółki Styl.Media Sp. z o.o. – wydawcy Styl.fm, portalu life stylowego skierowanego do kobiet. W zamian za 2 228 914 akcji, które zostaną wyemitowane w ramach kapitału docelowego Digital Avenue i objęte przez dotychczasowych udziałowców Styl.Media – Digital Avenue obejmie 100% udziałów Styl.Media Sp. z o.o.

Po transakcji w skład portfela Digital Avenue będą wchodzić: Medousa – spółka prowadząca m.in. portal internetowy Fotosik.pl skierowany do użytkowników Internetu zainteresowanych fotografią oraz Styl.Media - wydawca kobiecego portalu life stylowego Styl.fm.

Według najnowszych wyników Polskich Badań Internetu Megapanel łączna oglądalność portali wchodzących w skład Digital Avenue wyniosła w styczniu 2010 roku ponad 3,5 miliona użytkowników oraz około 85 milionów odsłon.

Digital Avenue zapowiada, że w najbliższym czasie opublikuje założenia nowej strategii oraz cele planowane na 2010 rok.

„Wejście Styl.fm w skład Grupy Digital Avenue pozwoli na jeszcze szybszy rozwój portalu, a serwisy zagregowane przez Digital Avenue będą docierać do ok. 3,5 miliona użytkowników Internetu w Polsce i osiągać znacznie lepsze wyniki finansowe niż dotychczas. Dzięki synergiom jakie osiągniemy rozwijając serwisy Fotosik.pl i Styl.fm będziemy mogli zaoferować Internautom więcej ciekawych treści i lepszej jakości funkcjonalności. ” – mówi Piotr Wąsowski nowy Prezes Zarządu Digital Avenue i Członek Zarządu Styl.Media.

Styl.fm – wiodący life stylowy portal kobiecy

Styl.fm to jeden z czołowych niezależnych portali internetowych skierowanych do kobiet o tematyce związanej z szeroko pojętym stylem życia, modą i urodą. Portal posiada największy w polskim Internecie katalog fryzur, mody, manicure i makijaży. Czytelniczki dodały do galerii portalu łącznie ok. 400 000 zdjęć w kategorii Uroda i Moda.

Spółka Styl.Media – wydawca portalu Styl.fm – osiągnęła w 2009 roku 376 tys. zł zysku EBITDA przy przychodach ze sprzedaży na poziomie ponad 2 mln zł. Zysk netto wyniósł ponad 273 tys. zł.

Według najnowszych wyników badania polskiego Internetu Megapanel portal Styl.fm osiągnął oglądalność na poziomie 815 tysięcy real users, a liczba odsłon stron portalu w tym okresie wyniosła 38,5 mln miesięcznie, co dało mu czołowe miejsce w rankingu popularności niezależnych portali o tematyce Styl Życia. (Źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2010 r.).

Większość przychodów wydawca Styl.fm osiąga na rynkach reklamy internetowej, płatnych abonamentów za korzystanie z usług internetowych oraz z działalności ecommerce.

Piotr Wąsowski – nowy prezes Digital Avenue

Piotr Wąsowski w latach 2000-2006 był związany z liderem rynku internetowych serwisów finansowych - Bankier.pl, gdzie sprawował m.in. funkcję prezesa zarządu i dyrektora programowego. W tym czasie odpowiadał za rozwój portalu Bankier.pl, zawartość merytoryczną serwisu oraz marketing i sprzedaż firmy.

Następnie współtworzył sukces internetowej porównywarki cenowej Nokaut, która aktualnie jest drugą największą porównywarką cen w Polsce za Grupą Allegro/Ceneo.

Od połowy 2008 roku Piotr Wąsowski jest współudziałowcem i członkiem zarządu Styl.Media - wydawcy portalu Styl.fm, spółki która teraz weszła w skład portfela Digital Avenue.

Digital Avenue S.A. stawia sobie za cel rozwój i konsolidację przedsięwzięć w zakresie cyfrowej rozrywki, kontentu oraz mediów (Digital Entertainment Content and Media).

Spółka tworzy grupę kapitałową, w której znajdują się spółki, koncentrujące swoją działalność na rynkach internetu oraz rynku mediów i rozrywki. Celem Digital Avenue jest osiągnięcie pozycji lidera w zakresie rozrywki internetowej i mobilnej w Polsce oraz budowę wartości poprzez zwiększanie liczby użytkowników i maksymalizację przychodów z tytułu reklamy internetowej, e-commerce oraz sprzedaży usług dodanych.

Digital Avenue jest spółką portfelową MCI Management. W sierpniu 2007 roku, jako jedna z pierwszych spółek, zadebiutowała na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Źródło: Informacja prasowa

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
DIGITAL -3,57% 0,27
2017-08-03 17:00:00
WIG 0,36% 62 649,41
2017-08-22 17:15:00
WIG20 0,42% 2 387,24
2017-08-22 17:15:00
WIG30 0,31% 2 771,76
2017-08-22 17:15:00
MWIG40 0,00% 4 887,68
2017-08-22 17:15:00
DAX 1,35% 12 229,34
2017-08-22 17:36:00
NASDAQ 1,36% 6 297,48
2017-08-22 22:02:00
SP500 0,99% 2 452,51
2017-08-22 22:07:00

Znajdź profil

Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.

Przemek Barankiewicz - Redaktor naczelny portalu Bankier.pl

Jesteśmy najważniejszym źródłem informacji dla inwestorów, a nie musisz płacić za nasze treści. To możliwe tylko dzięki wyświetlanym przez nas reklamom. Pozwól nam się dalej rozwijać i wyłącz adblocka na stronach Bankier.pl

Przemek Barankiewicz
Redaktor naczelny portalu Bankier.pl