Bogus: Trend jest oczywisty - zamykamy placówki

– Wiele osób wieszczyło zmierzch placówek bankowych, a mimo to one wciąż są. Z drugiej strony trend jest dość oczywisty - jednak placówki zamykamy i na pewno będzie tak w perspektywie kolejnych 5-10 lat. Zmieni się natomiast ich rola – mówi Tomasz Bogus, prezes BGŻ BNP Paribas w rozmowie z Bankier.TV.

Podczas Europejskiego Kongresu Finansowego prezes BGŻ BNP Paribas mówił też o wyzwaniach biznesowych, jakie stoją przed kierowaną przez niego instytucją po prawie dwóch latach integracji banków. – Głównym wyzwaniem jest transformacja banku w kierunku digitalowym. Wszystkie duże banki robią to w tej chwili. Pierwszy projekt to aplikacja mobilna na przełomie II i III kwartału - będzie to nowa odsłona aplikacji, nie modyfikacja obecnej – mówi Tomasz Bogus.

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 ~Tak

Co się stało że wyciszony został wywiad czy to dla ochrony pracowników? Cenzura zadziała?

! Odpowiedz
0 4 ~StanRS

Dlatego, w trosce o pracowników zatrudnionych w bankach trzeba wprowadzić regulacje przepisów. Żeby ludzie raz tylko mogli logować się na swoje konto w miesiącu. A kto by nie zdążył i chciał zrobić przelew w połowie miesiąca, musiałby się udać do oddziału stacjonarnego banku i zapłacić za przelewy i inne usługi. W ten sposób udało by się uniknąć zwolnień w bankach, tak jak "dobra zmiana" wprowadziła ponownie ograniczenia odnośnie wycinki drzew. I wszyscy byliby szczęśliwi.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 11 ~Liszka

Dlatego zamknę konto.wlasni siedzę w banku czekam już 30 minut a przede mną 3 osoby,czynne 1 stanowisko,lepiej mieć gotówkę w domu!

! Odpowiedz
1 9 ~Ros

W Pocztowym utopił część korporacyjną a teraz utopi detaliczną. Cały "fachofiec"

! Odpowiedz
1 12 ~Klient

Jestem klientem biznesowym w BNP. Z każdym miesiącem jest coraz gorzej. Rotacja doradców co kilka miesięcy a dyrektorów co rok! 0 chęci współpracy, brak kontaktu z bankiem, doradcy nie odbierają telefonów i nie oddzwaniaja. Chyba tu też chce zlikwidowac klientów biznesowych i sprzedawac same kredyty gotowkowe. Trzeba uciekac z tego banku.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
1 12 ~Hrnn odpowiada ~Klient

Potwierdzam, jestem klientem BNP od wielu lat, ale tak źle jak jest teraz, nie było jeszcze nigdy.

! Odpowiedz
1 10 ~twlolek

Mam dwa rachunki z jedneggo robię opłaty za fre. Wplacam tam gotowe we wplatomacie. Mówię Onie zrób przelew testowy z 2 na1. Szurnela 10 zyla. I tu nagle zonk bo oni mi 1 zyla szurneli oplaty. Za10 % to ja dziękuję za digitalizacje bo mnie benzyna taniej kosztuje jak kasę woze w te i nazat.

! Odpowiedz
1 1 (usunięty)

(wiadomość usunięta przez moderatora)

! Odpowiedz
1 2 ~flc

Pisać się naucz, człowieku.

! Odpowiedz
1 19 ~farcry

Zapłaćcie mi teraz za zmarnowanie 2,5 min na odsłuchanie tego materiału. Nic z niego nie wynika.
Skrót artykułu - szef BGŻ: jaki on szef BGŻ? BGŻ został skonsumowany jako przystawka przez BNP i jest to teraz wyłącznie BNP.
Szef BGŻ po wprowadzeniu swojej przełomowej wizji rozwoju oddziałó w każdym powiecie czmychnął do NBP, a BNP teraz ten wynalazek przejął i zamyka oddziały.
Decyzja sama w sobie była drna i do przewidzenia dla prezesa banku, ale widać z tego jak potrafią przewidywać banki - przewidują jedynie w perspektywie swojego sezonu premii.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl