Awaria w ING Banku Śląskim

Klienci ING Banku Śląskiego donoszą Redakcji Bankier.pl o problemach z logowaniem i wykonywaniem przelewów w systemie bankowości internetowej tego banku.

[Aktualizacja 20.00]

Awaria w ING Banku Śląskim
Awaria w ING Banku Śląskim (fot. lucadp / YAY Foto)

Podobne utrudnienia, w tym przede wszystkim brak SMS-ów z kodami autoryzacyjnymi, klienci ING Banku Śląskiego zgłaszają również w mediach społecznościowych. Jak odpowiada klientom bank, trwają prace nad rozwiązaniem problemu.

Powiadomienie o tymczasowym problemie z logowaniem do systemu bankowości internetowej można natomiast usłyszeć jako komunikat powitalny po połączeniu się z infolinią ING Banku Śląskiego.

Komunikat ING Banku Śląskiego

Po godzinie 17 występowały problemy z dostarczaniem kodów autoryzacyjnych SMS do systemu bankowości internetowej dla klientów indywidualnych oraz doładowaniami telefonów. Pozostałe usługi działały prawidłowo. ‎Obecnie sytuacja jest stabilna i problem nie powinien już występować.

mwc

Źródło:
Firmy:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Przeczytaj też

Otwórz bezpłatne i w pełni mobilne konto Inteligo. Sprawdź teraz>>
Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 ~bity

I k ... Nie poinformowali smsowo o pobieraniu kasy za wyplaty z bankomatow innych sieci! Draństwo! Powinno byc to ogloszone z wyprzedzeniem- w mniejszych miejscowosciach nie ma ich bankomatów!!! A starsze osoby nie mają internetu!

! Odpowiedz
3 3 ~StanRS

Całe szczęście że zamknąłem konto w ING i przeniosłem się do innego banku niedawno. Nie będę już widział gęby tej durnej aktoreczki przy logowaniu.

! Odpowiedz
2 0 ~ppp

czy ktoś wie dlaczego alior nie przyjmuje przelewów natychmiastowych?

! Odpowiedz
2 3 ~klient

ten Bank robi sobie z klientów dobre jaja, ponieważ nie było żadnej informacji na infolinii o awarii oraz żadne telefony nie były obsługiwane przez bank. W końcu to są nasze pieniądze i powinniśmy mieć jakąkolwiek informacje o awarii, która może się zdarzyć, ale w tym banku zdarzają się b. często, Również myślę o rezygnacji z usług u nich!

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 0 ~Ła

Umnie działa

! Odpowiedz
1 1 ~Daria

Nadal nie działa ing online . Nie da się logować

! Odpowiedz
0 1 ~Urszula

Jestem wkurzona. 4 miesiace temu przy podobnej awarii straciłam 50 zł podczas doładowania telefonu. Teraz znowu przy zakupie internetowym na duza kwote nie dokonczno transakcji, bo kod autoryzacyjny przyszedł po 15 minutach.Bardzo fajnie, jutro od rana wyjasnianie sprawy.


! Odpowiedz
7 3 ~efE

kura mać znowuuu!

! Odpowiedz
9 12 ~Klaudia

Oczywiście były chwilowe problemy ale nie tragizujmy od razu! Bank jest mega przyjazny dla klientów pod każdym względem czego nie można powiedzieć o konkurencji :)

! Odpowiedz
0 0 ~jasiekk135

klaudia ty chyba zamocno sie w glowe udezylas bo pleciesz jak molo kto. mam tam kato ponad 8 lat i powiem ci szczeze zastanawiam sie czemu w tak kiepskim banku jak ING trzymam jeszcze kato.to jeden z najgorszych bankow do jakiej pory mialem.wieczne z nimi sa problemy wieczne banda snobow po studiach nieznajacych prawa

! Odpowiedz

Księgarnia Bankier.pl

Szef w roli coacha. Jak coaching on the job pomaga pracownikom w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań Szef w roli coacha. Jak coaching on the job pomaga pracownikom w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań Cena: 44,90 zł  Zamów książkę

Znajdź nas na Facebooku

Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl