Awaria w Banku Pekao. Nie działa bankowość internetowa i mobilna

Klienci Banku Pekao mają problemy z logowaniem się i korzystaniem z bankowości elektronicznej. Bank potwierdza te informacje i zapewnia, że trwają prace nad przywróceniem sprawności działania serwisów internetowych.

Nie działa Pekao24 i bankowość mobilna Banku Pekao. Wystąpił błąd techniczny 0
Nie działa Pekao24 i bankowość mobilna Banku Pekao. Wystąpił błąd techniczny 0 (fot. Przemek Barankiewicz / Bankier.pl)

Na skrzynkę alert@bankier.pl czytelnicy przesyłają nam sygnały o niedziałającym systemie Pekao24 w Banku Pekao. Jak informuje bank, utrudnienia mają szerszy zasięg i obejmują również działanie serwisów Pekao24Makler oraz Xelion.

Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu. Przepraszamy za niedogodności - czytamy w oficjalnym komunikacie na stronie internetowej banku. - Serwis odnotowuje przejściowe problemy, ale już pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Postaramy się rozwiązać go jak najszybciej. W sprawie przelewów prosimy o bezpośredni kontakt z Infolinią - można przeczytać z kolei w komunikatach banku na portalu społecznościowym Facebook.

(Bankier.pl)

Klienci zgłaszają, że przy próbie logowania pojawia się komunikat "Przepraszamy. Wystąpił błąd techniczny 0". Błąd pojawia się także w aplikacji mobilnej, a klienci zgłaszają jego pojawianie się od ok. godziny.

MG

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 2 kkk1111

te prace to trwają chyba cały czas bo co chwile sa problemy aby połączyć sie z kontem maklerskim a po połączeni telefonicznym otrzymuje sie wiadomość ze o niczym nie wiedza i proszę przeinstalować aplikacje a efekt taki sam jak przed aktualizacja cale szczęście ze jeszcze nie poniosłem straty z tego powodu bo inaczej musiałbym sie sadzić

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl