Zarabiaj z nami | Logowanie | Newsletter | Forum | Blogi

Ranking na najgorszy bank w Polsce-otwieram dyskusję

Autor  |  ~killus [94.42.38.*]    2010-02-08 18:36
jako dosc mloda i skrupulatna osoba, majaca duzo samozaparcia mialem konto w kazdym banku, ktory jakies 5 lat temu byl w moim miescie. zaczne po kolei, opisze tylko lipe.

bz wbk - konto studencie - calkowicie za darmo wtedy. za darmo karta, za darmo przelewy itd. poniewaz nie spodobaly mi sie kolejki w oddziale, konto likwiduje. pomimo, iz na koncie jest kilka zlotych, aby konto zamknac, musze jeszcze doplacic 8pln. a wiec darmowe konto kosztuje mnie ponad 10 pln przy zamykaniu. zeby ktos nie gderal: zamykajacy to konto pracownik nie potrafil mi wytlumaczyc, skad to sie wzielo, skoro wszystko bylo za darmo. tym bardziej sie przekonalem do slusznosci swojego wyboru o likwidacji konta.

pko bp - dalej jestem studentem, zmieniam bank na nasz 'narodowy'. jako zalatany student dostaje po 3 miesiacach debet, ktory trzeba splacic w ciagu 30 dni od jego zaciagniecia. po kilku miesiacach nie dziala mi karta. ide do oddzialu, okazuje sie, iz nie splacilem w terminie. oki, wplacam kaske, karta po 2 dniach dziala. po tygodniu dostaje monit, iz za niesplacenie w terminie zostaje obciazony kwota (nie pamietam juz dokladnie) 10 lub 20 pln. pisze reklamacje, poniewaz jak byk w tabeli oplat jest napisane iz jest to oplata za wysylke monitu. monit byl wygenerowany i wyslany juz po dniu, w ktorym owy przeterminowany debet splacilem. poniewaz umiem czytac i wyciagac logiczne wnioski, zanioslem reklamacje do banku, panienka w okienku tak sie zdziwila, ze z tym pismem wyslala mnie do sekretariatu banku, a tam trafilem do naczelnika oddzialu. tutaj niestety pan nie umial czytac, i nie przekonala go argumentacja, iz monit wyslany po czasie nie powinien byc wyslany, a wiec mnie obciazac. po 2 tygodniach dostaje oficjalna odmowe oddania malej badz, co badz kwoty. rachunek likwiduje.