1,70 zł
4,94% 0,08 zł
Forever Entertainment SA (FOR)

Forum giełdowe spółki FOREVER ENTERTAINMENT

wszystkie dla zarejestrowanych
+Dodaj wątek
piękna promocja Fear Effect ~Jan 1 2017-08-22 23:20
Odpal bedzie ale w dol, bo za duzo tu naganaiczy i marzycieli ~RIK 38 2017-08-22 22:12
Czas na korektę, wskaźniki mocno przegrzane. ~obser 11 2017-08-22 20:29
wrzesień 2017 ~Ali 2 2017-08-22 20:28
Już 54 000 wyświetleń Reinvented :) ~wojok 8 2017-08-22 17:20
nikt rozsadny ,nie odda poniżej 7- 10 zł ,czekałe dwa lata ,poczekam jes ~faj 23 2017-08-22 16:08
Apetyt ~Amiga 8 2017-08-22 11:51
Angela Merkel zaprasza na Gamescom ~nick 3 2017-08-22 09:35
Odpał się dopiero zacznie. ~RIK 12 2017-08-21 23:30
przesunięcie?? ~kamil 13 2017-08-21 23:16
AT 18 sierpnia ggn 4 2017-08-21 21:40
for 3,00pln ~pit 1 2017-08-21 14:20
Pierwszy trailer FE Reinvented ~Jan 6 2017-08-21 14:14
Ale ubrali z rana, widać to nie pora jeszcze na prawdziwe wzrosty ~obser 22 2017-08-21 13:49
Fear Effect Reinvented na PC, PS4, Nintendo Switch i Xbox One w 2018 rok ~wojok 12 2017-08-21 13:01
Czy mamy powtórkę. ~Maro 2 2017-08-21 11:57
Łykneli 24 000 tyś aż miło ~sebko 1 2017-08-21 10:36
Łyknieli 24 000 aż miło ~sebko 1 2017-08-21 10:35
Biztech debiut półrocza !!&^$#@ ~Wizjoner 5 2017-08-21 10:27
Kolejny tydzień ~hmm 6 2017-08-21 09:48
Ciąg dalszy korekty..... ~Kolo 22 2017-08-21 04:47
wrzesień 2017 ~Ali 8 2017-08-21 00:11
Kolejna emisja w drodze ? ~Antymatoł 3 2017-08-20 21:34
Nowy raport ~Romi 11 2017-08-20 21:07
Nadchodzący tydzień ~Amiga 3 2017-08-20 12:16
Skąd tylu leszczy tu sie nagle pojawilo? ~raxa 26 2017-08-20 11:07
Niedługo wybicie? ~korekta 43 2017-08-19 09:53
Zyski z poprzednich lat ~Xxx 29 2017-08-18 20:55
Pakiet ~Lol 64 2017-08-18 16:58
Już po podbitce ~Fanpan 16 2017-08-18 15:52
[x]
FOREVEREN 4,94% 1,70 2017-08-22 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.

Przemek Barankiewicz - Redaktor naczelny portalu Bankier.pl

Jesteśmy najważniejszym źródłem informacji dla inwestorów, a nie musisz płacić za nasze treści. To możliwe tylko dzięki wyświetlanym przez nas reklamom. Pozwól nam się dalej rozwijać i wyłącz adblocka na stronach Bankier.pl

Przemek Barankiewicz
Redaktor naczelny portalu Bankier.pl